گوناگون

آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی رایگان! + فیلم

این روزها اکثر افراد حتی در منزل هم که شده به تولید محصولات دلخواهشان اقدام می‌کنند اما بسیاری از این نفرات هیچ شناختی از طراحی وب سایت فروشگاهی انلاین ندارند؛ به همین دلیل فرصت‌های جذاب فروش را به‌راحتی از دست می‌دهند. البته جای نگرانی نیست؛ چراکه ما در این مقاله قصد داریم درباره‌ی اهمیت آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی صحبت کنیم و به شما عزیزان این نوید را می‌دهیم که اگر تا پایان با ما همراه باشید، حتی اگر علاقه‌ای به ساخت سایت فروشگاهی رایگان نداشته باشید، به آن علاقه‌مند خواهید شد؛ چراکه این کار حداقل‌ترین سودی که برایتان دارد، معرفی کسب‌وکار و افزایش مشتریان شما فارغ از خریدنهایی محصولات خواهد بود؛ بنابراین به‌طورکلی، آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی از مهم‌ترین اصول موفقیت در کسب‌وکارها است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

اهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی

اگر به آمارها توجه کرده باشید، درحال‌حاضر حدود ۷۰ درصد آنلاین شاپ‌ها اطلاعات خاصی از طراحی سایت ندارند و طبیعتاً فکرش را هم نمی‌کنند که این بستر جذاب می‌تواند به افزایش فروش‌شان کمک کند. البته ناگفته نماند که در اختیار داشتن یک سایت آنقدرها هم ساده نیست اما ما اینجا هستیم که با آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی سود بیشتری را برایتان قائل شویم.

حال اجازه دهید به مزیت‌های آموزش ساخت سایت فروشگاهی بپردازیم:

  • افزایش اعتبار

کسب اعتبار برای فروشگاه‌ها از نان شب هم واجب‌تر است. همان‌طور که می‌دانید، آنلاین شاپ‌ها بدون اینکه نظر افراد مختلف را جلب کنند، نمی‌توانند در پیشبرد اهدافشان موفق عمل کنند. یکی از عوامل تأثیرگذار در افزایش اعتبار کسب‌وکارها، راه‌اندازی و طراحی سایت است؛ به همین دلیل مدیران مجموعه‌ها ملزم به سپری کردن دوره‌های ایده‌آل آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی هستند.

  • رسیدگی ساده‌تر به پیگیری‌ها

احتمالاً اگر آنلاین شاپ خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی اداره می‌کنید، بدون شک از دائم آنلاین بودن شکایت دارید؛ اگر پاسختان در این خصوص منفی است، پس مشخص می‌شود که مشتریان چندانی ندارید. در هر دو صورت لازم است به طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام کنید؛ چراکه این سایت فروشگاهی به شما مدیران و پشتیبانان عزیز در راحت‌تر پیگیری کردن خریدها و ثبت تراکنش‌ها کمک می‌کند؛ بنابراین حتماً آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی را برای پیشبرد اهدافتان درنظر داشته باشید که راز موفقیت در فروش بیشتر محصولات است.

  • دسترسی راحت‌تر

به‌طورحتم وقتی در شبکه‌های مجازی به فروش محصولاتتان اقدام می‌کنید، مسئله‌ی در دسترس بودن مشاور، مدیر مجموعه و افرادی که ممکن است در زمان خرید به کمکشان نیاز باشد، در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد داشت اما سایت، ۱۸۰ درجه با چنین موقعیت‌هایی تفاوت دارد و نه تنها محصولات فروشگاه، بلکه مشاوران سایت نیز در هر زمان در دسترس هستند و این موضوع حس اعتماد بیشتری را در مشتریان ایجاد می‌کند.

حال با این تفاسیر راه‌حل بهینه برای داشتن یک سایت فروشگاهی مناسب چیست؟ اگر از ما می‌شنوید، پاسخ در یک کلام خلاصه می‌شود و آن آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی است. شاید برایتان سوال پیش‌آمده باشد که این آموزش به چه صورت امکان‌پذیر است؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی
آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی

فیلم آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی

مشاهده آموزش در هر زمینه‌ای ممکن است حتی افرادی که هیچ‌گونه اطلاعاتی ندارند را به یک حرفه‌ای تبدیل کند. این موضوع در طراحی سایت نیز صدق می‌کند؛ درواقع اگر علاقه به راه‌اندازی سایت برای فروش بیشتر محصولاتتان دارید، به راحتی می‌توانید با آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به آن دست یابید. البته شاید برایتان سوال شده باشد که چرا باید خودتان به آموزش ۰ تا ۱۰۰ طراحی وب سایت فروشگاهی به زبان ساده اقدام کنید که دلایل آن را در ادامه ذکر می‌کنیم:

  • هزینه‌ی کمتر:

پرواضح است که وقتی قصد راه‌اندازی سایتی را دارید، باید هزینه‌های مختلفی را درنظر بگیرید، از انتخاب هاست مطمئن گرفته تا طراحی وب سایت (اختصاصی یا با استفاده از مدیریت محتواهای آماده مانند وردپرس) که درواقع همه‌ی این موارد مستلزم پرداخت هزینه است، اما با آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به راحتی می‌توانید از هزینه‌های اضافی جلوگیری کنید و مطمئن هستم این موضوع شما را خرسند خواهد کرد.

  • طراحی دلخواه سایت:

وقتی سایت فروشگاهی مدنظر به‌دست خودتان ساخته شود، پرواضح است که به‌راحتی می‌توانید هرگونه طراحی‌ای که دوست دارید پیاده کنید؛ درواقع ممکن است برخی از طراحان سایت بعضی از خدماتی که نیاز دارید را به‌طورکامل پیاده‌سازی نکنند که این موضوع ضرروزیان زیادی را به مجموعه شما خواهد زد؛ پس چه‌بهتر که به ساخت وب سایت فروشگاهی با وردپرس یا دیگر cmsها اقدام کنید تا کاملاً به سلیقه‌ی خودتان باشد.

ویژگی‌های بهترین دوره آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی

حال احتمالاً با توضیحاتی که مطالعه کرده‌اید، بیشتر به راه‌اندازی سایت ترغیب شده‌اید. اما اجازه دهید عرض کنیم که در بهترین آموزش طراحی وب‌سایت فروشگاهی چه مواردی درنظر گرفته می‌شود که اقدام به مشاهده چنین ویدیوهای آموزشی کنید:

  • آشنایی با انواع cmsها:

طبیعتاً یکی از موارد بااهمیتی که در فیلم آموزشی طراحی وب سایت وجود خواهد داشت، مربوط به آشنایی انواع سیستم‌های مدیریت محتوا است. درحال‌حاضر از وردپرس به‌عنوان یکی از بهترین cmsها یاد می‌شود و اکثر سایت‌ها بر اساس آن راه‌اندازی خواهد شد و تدریس بدون نقص این بخش می‌تواند نقشه‌ی راه مناسبی برای راه‌اندازی سایت باشد.

  • آشنایی با هاست و دامنه:

انتخاب یک هاست و دامنه جذاب، فوق‌العاده برای طراحی یک سایت دارای اهمیت است؛ بنابراین در بهترین دوره آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی حتماً این موضوع بررسی می‌شود تا افرادی که قصد دارند به‌طور اختصاصی سایت‌شان را راه‌اندازی کنند، پس از آشنایی با این بخش، به راحتی می‌توانند بیس و زمینه کار را آماده نمایند.

  • آشنایی با نحوه استفاده از وردپرس:

این بخش از مهم‌ترین قسمت‌های آموزش طراحی سایت است که باید به‌طورکامل با آن آشنا شوید. در این بخش به نصب کامل وردپرس، نحوه تنظیمات و معرفی کامل محیط این مدیریت محتوا پرداخته شده است، البته آشنایی با افزونه‌ها و نصب قالب نیز به‌طور اختصاصی شرح داده می‌شود.

  • آشنایی با ووکامرس:

در فیلم آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی به ووکامرس نیز پرداخته‌شده است؛ چراکه بخش مهمی از یک فروشگاه را تشکیل می‌دهد. نحوه دریافت و اتصال درگاه آنلاین نیز در این قسمت آموزش داده می‌شود که تکمیل‌کننده آموزش طراحی سایت وردپرس رایگان است.

ووکامرس
ووکامرس

خلاصه مقاله

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را بااهمیت طراحی وب سایت فروشگاهی انلاین آشنا کنیم و با توجه به اینکه اکثر افراد، کسب‌وکار آنلاین خود را دارند، طبیعتاً نیاز به یک بستر مناسب خواهند داشت تا محصولاتشان را به فروش برسانند، اما به‌هیچ‌عنوان به شما عزیزان توصیه نمی‌کنیم که از برنامه نویسان برای این منظور استفاده کنید؛ چراکه معتقد هستیم به‌تنهایی می‌توانید برای خودتان یک سایت راه‌اندازی نمایید.

برای این منظور کافی است که از آموزش طراحی وب سایت فروشگاهی در بهترین آکادمی آموزشی ایران که اولین برگزار کننده بوت کمپ‌های داخل کشور نیز می‌باشد استفاده کنید؛ چراکه در این نوع آموزش‌ها به همه‌ی مواردی که برای طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارید به شما ارائه می‌شود و تنها کاری که باید انجام دهید این است که این آموزش‌ها را به‌طورکامل مشاهده کنید و پس از تسلط، از آن استفاده  نمایید. به‌طورحتم این نوید را به شما عزیزان می‌دهیم که به‌راحتی می‌توانید از پس طراحی یک وب سایت فروشگاهی بربیایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا