تکنولوژی

تبديل موبايل به پلی استیشن امكانپذير شد

 

به تازگی برنامه‌ای برروی گوشی‌های موبایل عرضه شده است که کاربرن با استفاده از آن می‌توانند لذت بازی‌های پلی‌استیشن چهار را با هم سهیم شوند.

با نصب برنامه PlayStation برروی گوشی‌های هوشمند اندروید و iOS می‌توان بازی‌های پلی استیشن را از راه دور برروی تلفن همراه اجرا کرد.

در حقیقت این برنامه صفحه‌نمایش کاربر را به یک نمایشگر ثانویه تبدیل می‌کند و با در اختیار گذاشتن بعضی از امکانات کنترل بازی‌ها در این برنامه، کاربر می‌تواند از بازی با پلی‌استیشن چهار برروی گوشی خود لذت ببرد.

با کمک پرتال PlayStation در این برنامه می‌توان پروفایل سایر کاربران را مشاهده و در صورت نیاز با آن‌ها ارتباط برقرار کرد و به آن‌ها پیام خصوصی رسال کرد. علاوه بر این‌ امکانات کاربران می‌توانند از طریق گوشی‌های خود بازیکنان دیگر را به بازی دعوت کنند و از این راه یک بازی را بصورت چندنفره اجرا کنند.

البته هنوز خبری از زمان انتشار این برنامه در رسانه‌ها منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد سونی برای اینکه از سایر رقبا در این زمینه عقب نماند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

البته قبلا هم سونی به انتشار چنین نرم‌افزاری برای iOS در سال 2012 اقدام کرده بود ولی امکاناتی که قرار است برروی این ورژن جدید ارائه شود و همچنین قابلیت سازگاری آن با کنسول جدید این شرکت با نام PlayStation 4 از تفاوت‌هایی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

PlayStation 4 قرار است در آبان ماه با قیمت 399 دلار وارد بازار آمریکای شمالی و اروپا شود و در ادامه این کنسول جدید شرکت سونی در آذرماه وارد بازار کشور‌های آسیایی خواهد شد.

منبع : ايسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا