تکنولوژی

گوگل نياز به گوشي ارازن دارد

 

حلیلگران معتقدند که گوگل بیش از اپل به ساخت گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نیاز دارد تا سهم خود را در بازار تلفن همراه حفظ کند. 

در حالی که گوگل سیستم‌عامل خود را به شکل متن باز ارایه کرده، بسیاری از تولیدکنندگان اقدام به ساخت گوشی‌های هوشمند با این سیستم‌عامل کرده‌اند و در این میان انواع گوشی‌ها از ارزان‌قیمت تا گوشی‌های پیشرفته در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
بر این اساس بسیاری از مردم در سراسر دنیا عادت کرده‌اند که شاهد گوشی‌های مختلف با این پلات‌فورم باشند.
اگرچه گفته می‌شود که گوگل به عرضه گوشی‌های ارزان‌قیمت هوشمند بیشتر نیاز دارد، اما گوشی‌های پیشرفته این برند هم که قیمت بالایی دارند با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شده‌اند و معمولا پرفروش‌ترین گوشی‌های آندرویدی را گوشی‌های گرانقیمتی مثل Galaxy S4 سامسونگ و HTC One تشکیل می‌دهند.
این درحالی است که اپل از آغاز فعالیت خود در زمینه ساخت گوشی‌های هوشمند، محصولاتش را با قیمت بسیار بالایی ارایه کرده، بنابراین کاربران عادت کرده‌اند که گوشی‌های اپل را با هزینه بالایی خریداری کنند و کسی انتظار عرضه گوشی ارزان قیمت از سوی اپل را نداشت،‌ با این حال اپل امسال کاربران را با معرفی گوشی به قول خودش ارزان‌قیمت شگفت زده کرد،‌ در حالی که این گوشی اصلا ارزان قیمت نیست.

منبع : موبنا

نوشته های مشابه

‫56 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا