تکنولوژی

جی‌میل کاربران را به دردسر انداخت

 

از روز گذشته اختلال در سرویس پست الکترونیک جیمیل، باعث شد حدود نیمی از کاربران خدمات یاد شده در سراسر جهان دچار مشکل شوند.

مشکلات یاد شده باعث شد ایمیل های بسیاری از کاربران با تاخیر به مقصد برسد و بارگذاری فایل های ضمیمه ایمیل ها هم با مشکلاتی انجام شود.

گوگل ساعت 10:30 صبح روز گذشته به وقت محلی وقوع این مشکل را پذیرفت و می گوید از آن زمان تاکنون برای رفع آن در تلاش است. سرانجام در ساعت 2 دو صبح امروز به وقت محلی این شرکت اعلام کرد که کمتر از 50 درصد از کاربران هم اکنون با این مشکل مواجه هستند و رسیدگی به مساله در جریان است.

جیمیل هم اکنون بیش از 425 میلیون نفر کاربر دارد و با این حساب بیش از 212 میلیون نفر از مشترکان این خدمات نتوانسته اند به ایمیل های خود دسترسی پیدا کنند. گوگل در آخرین اطلاعاتی که در این زمینه ارائه کرده وعده داده که مشکل یاد شده امروز به طور کامل مرتفع شود.

علاوه بر جیمیل، خدمات اسناد گوگل و همین طور سرویس طراحی پرزنتیشن این شرکت هم از ساعت 10:30 صبح دیروز به وقت محلی تا ساعت 4 بعداز ظهر دچار مشکل بودند. گوگل از ارائه هرگونه توضیحی در مورد علل فنی وقوع این مشکل خودداری کرده است.

اهمیت این اختلال در آن است که نه تنها کاربران عادی، بلکه صاحبان مشاغل، نهادهای دولتی و مدارس طرف قرارداد با گوگل را هم دچار مشکل نمود.

منبع : خبرگزاری‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا