تکنولوژی

گسترش مانیتورهای سری IPS21:9 UltraWide از طریق ارائه کامپیوترهای یکپارچه

 

 

 

شرکت ال جی الکترونیک در نمایشگاه IFA 2013 برلین آلمان، از کامپیوتر یکپارچه مدل IPS 21:9 UltraWide All-In-One PC (Model V960) پرده برداری کرد. در این نمایشگاه، ال جی همچنین مانیتورهای جدید مدل 29EA73، 29EB73 و29MA73 را نیز به نمایش گذاشت. مانیتورهای سری IPS 21:9 UltraWide به مصرف کنندگان خود مجموعه ای از گزینه ها با کاربری های تفریحی و چند منظوره، ارائه می دهند. 

به نقل از مدیر بخش IT شرکت ال جی، یک سال پیش برای اولین بار در جهان، مانیتور با نسبت تصویر 21:09 توسط شرکت LG معرفی گردید و هم اکنون توجه و علاقه مصرف کنندگان به این نمایشگرها به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. از سوی دیگر ارائه کامپیوتر یکپارچه UltraWide All-In-One PC نیز شهرت ال جی را به عنوان یک پیشرو در ضمینه نمایشگرهای UltraWide گسترش خواهد داد.

کامپیوتر یکپارچه  IPS UltraWide All-In-One PCیک کامپیوتر رومیزی پیشرفته است که تمام مزایای یک مانیتور 21:09 دارا می باشد. V960 قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز 8 بوده و دارای یک کارت گرافیک NVIDIA GeForce GT 640M GPU برای ارائه گرافیک پیشرفته و در نتیجه گزینه ای ایده آل برای علاقه‌مندان به بازی های کامپیوتری و کسانی که نیاز به کیفیت و عملکرد گرافیکی بالا دارند، است. نمایشگر گسترده 29 اینچی آن دارای قابلیت تصویر در تصویر (PIP) می باشد و به کاربران اجازه می دهد به هنگام تماشای تلویزیون، در صفحات اینترنت نیز به جستجو بپردازند. کامپیوتر یکپارچهLG  به همراه خود یک کیبورد و ماوس مخصوص نیز دارد.

مانیتور مدل 29MA73 علاوه بر مجهز بودن به تیونر تلویزیون، دارای قابلیتی است که اجازه می دهد  بخشی از صفحه نمایش برای دسترسی به سایر برنامه های تلویزیونی یا IP TV مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر اینها مانیتور جدید مدل 29EB73 دارای یک پایه ارگونومیک مخصوص است و به ما امکان می دهد تا بتوانیم به راحتی ارتفاع محصول را تنظیم کنیم.

نمایشگر 29 اینچی IPS 21:9 UltraWide با ارائه فضای بیشتر برای نمایش اطلاعات و محتوای بیشتر، کاربری چند منظوره راحت تری را ارئه می کند. این نمایشگر با قابلیت تقسیم صفحه نمایش به چهار قسمت، گزینه ای مناسب برای متخصصین امروزی می باشد. همچنین این مانیتور با ارائه تصویری با نسبت 21:9 برای علاقه­مندان به فیلم ها و بازی های کامپیوتری بسیار ایده آل است. مانیتورهای سری IPS 21:9 UltraWide سازگار با سیستم های مکینتاش بوده و دارای انواع درگاه های اتصال MHL، HDMI و display port می باشند. 

کیفیت تصویر فوق العاده مانیتورهای IPS منجر به دریافت گواهی نامه ها و جوایز متعدد از جمله جایزه PLUS X  آلمان شده است. فناوری بکار رفته در صفحه نمایش های IPS ال جی باعت ایجاد تصاویری با کیفیت رنگ های واقعی، زاویه دید بسیار گسترده و تصویر بسیار صاف شده و در نتیجه فشار وارده به چشم را به حداقل می رساند.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا