تکنولوژی

یاهو از گوگل پیشی گرفت

شرکت یاهو در ماه ژوئیه توانسته است از نظر تعداد بازدیدهای اینترنتی بر گوگل پیشی بگیرد.
در ماه ژوئیه تعداد بازدید‌ها از وب‌‏سایت‏‌های یاهو از ۶. ۱۹۶ یلیون بازدید فرا‌تر رفته است. این در حالی است که تعداد بازدید‌ها از وب‏‌سایت‏‌های گوگل در این ماه ۳. ۱۹۲ مورد بوده است. وب‏‌سایت‏‌های شرکت مایکروسافت نیز با ۶. ۱۷۹ بازدید در رتبه سوم این جایگاه قرار گرفته‌‏اند. این موفقیت از آن جهت برای یاهو مهم است که این شرکت از ماه می‌ سال ۲۰۱۱ به بعد نتوانسته است از نظر تعداد بازدیدهای اینترنتی بر گوگل پیشی بگیرد. شرکت کام‏اسکور نیز که پیوسته با برآوردهای خود پرترافیک‏‌ترین وب‏‌سایت‏‌های اینترنتی را معرفی می‌‏کند، ادعای یاهو را تایید کرده است.
شرکت یاهو یک سالی است که با مدیر عاملی خانم ماریسا مایر اداره می‏شود. مایر در این مدت تلاش کرده است اعتبار گذشته یاهو را به این شرکت برگرداند و درآمدهای آن را نیز افزایش دهد. وی در این مدت بخش قابل توجهی از سرمایه این شرکت را صرف خرید برخی شرکت‏‌های مطرح آی تی کرده است. در یکی از آخرین موارد، یاهو ۱. ۱ میلیارد دلار را صرف خرید شرکت تامبلر، عرضه‌‏کننده خدمات وبلاگ‏‌نویسی کرده است.
بر اساس این گزارش، فعالیت‏‌های مایر یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش بازدید‌ها از وب‏سایت‏‌های یاهو بوده است. وی در این مدت با اقدامات خود توانسته توجه کاربران را به یاهو افزایش دهد. ماریسا مایر چندی پیش اعلام کرده بود سه ماهه دوم سال ۲۰۱۳ یکی از پربازده‏‌ترین دوره‏‌ها در تاریخ یاهو بوده است.

منبع : همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا