تکنولوژی

PlayStation 4 سونی در راه بازار

شرکت سونی اعلام کرد کنسول بازی جدید آن موسوم به PlayStation 4 که چهارمین نسل از سری کنسول‌های بازی این شرکت ژاپنی محسوب می‌شود از تاریخ 15 نوامبر وارد آمریکا خواهد شد.

شرکت سونی اعلام کرد کنسول بازی جدید آن موسوم به PlayStation 4 که چهارمین نسل از سری کنسول‌های بازی این شرکت ژاپنی محسوب می‌شود از تاریخ 15 نوامبر وارد آمریکا خواهد شد و ساکنان اروپا، استرالیا و برخی کشورهای آمریکای جنوبی می‌توانند از بیست‌ونهم نوامبر این محصول را خریداری کنند.به نسل آتی سری کنسول‌های بازی سونی برای کاربران آمریکایی 399 دلار و برای اروپایی‌ها 339 یورو(معادل 534 دلار) قیمت‌گذاری شده است. هنوز قیمت و زمان عرضه این محصول در خاورمیانه مشخص نشده است.

این شرکت طی حضور در نمایشگاه Gamescom آلمان توضیح داد که همزمان با عرضه این محصول 15 بازی ویژه و منحصر به‌فرد نیز در اختیار کاربران قرار می‌‌گیرد و گفته می‌شود که تا کنون یک میلیون نفر در سراسر جهان این محصول را پیش‌خرید کرده‌اند. بسیاری از بازی‌های جدیدی که سونی قصد دارد برای این محصول عرضه کند با کنسول بازی قابل‌حمل PS Vita سازگاری دارند.

سونی همچنین مذاکراتی را با شرکت‌های اروپایی انجام داده است تا به موجب آن صاحبان کنسول بازی PS4 بتوانند با سرعت 200 مگابایت در ثانیه به بازی‌های آنلاین دسترسی داشته باشند. در حال حاضر بیشتر کاربران اروپایی با سرعت 5 مگابایت در ثانیه بازی‌های آنلاین را دنبال می‌کنند.

 

منبع : خبرگزاری‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا