تکنولوژی

خرید آنلاین کیک بی بی در تهران

**به‌روزرسانی شد**

پس از پیگیری‌های ما از کیک بی بی متوجه این امر شدیم که این قنادی فروش آنلاین خود را متوقف کرده است و فقط به صورت تلفنی سفارش می‌گیرد.

اگر مایل هستید می‌توانید تصاویر کیک‌ها را در اینستاگرام بی بی تماشا کنید و مدل دلخواه خود را با شماره تلفن‌های زیر سفارش دهید.

شماره تلفن شعبه یوسف آباد: 88007770

شماره تلفن شعبه قیطریه: 22208358

شماره تلفن شعبه شهرک غرب: 88077621


 
**در حال حاضر، همکاری بین قنادی بی‌بی و سایت کادوچی متوقف شده اما همچنان می‌توانید با مراجعه به سایت کادوچی از خدمات فروش آنلاین کیک که حاصل همکاری سایت کادوچی با سایر قنادی های با کیفیت سطح شهر است بهرهمند شوید. 
 
شماره تماس کادوچی: 88455554

کادوچی هم کیک‌ها را در سه سایز متفاوت عرضه می‌کند و امکان نوشتن متن دلخواه روی کیک را هم فراهم می‌کند. کادوچی در کنار کیک سایر اسباب مورد نیاز مثل کلاه، شمع و فشفشه را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

سایت کادوچی که برچسپ اعتماد خرید الکترونیکی را هم دریافت کرده و ارسال این کیک‌ها را صرفا در محدوده تهران و طی ساعات ۱۰ تا ۱۹ انجام میدهد که راستش را بخواهید همین تنها ضعفی است که ما توانستیم به آنها بگیریم. در واقع یک خریدار کیک مایل است یک زمان مشخص – مثلا دو یا سه ساعت بعد از سفارش – کیک خود را دریافت کند. 
کادوچی اما به جز کیک مملو از انواع کادو هم هست از فندک و کیف  پول  و کفش گرفته تا کارت آی تیونز و شکلات مرسی و ساعت و عطر. کادوچی هدیه‌های خریداری شده را بسته بندی می‌کند ( که ای کاش عکسی از کادوپیچ هدیه‌هانیز به خریداران نشان می‌داد ) و برای اقلام خریداری شده بالای ۵۰هزارتومان به طور رایگان ارسال می‌کند.
 
 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

‫720 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا