تکنولوژی

تعرفه‌ اینترنت رایتل

کمپین 3G رایتل با شعار  «سرعتش باور نکردنیه» این روزها و همزمان با تغییر چهره سایت این اپراتور در سطح گستردهای از تهران در معرض دید مردم قرار گرفته استاپراتوری که به نظر میرسد حالا کم کم کاربران ارزشهای مهمترین ویژگیآن یعنی نسل سوم تلفن همراه را لمس میکنند آرام آرام مشغول گذر از پلههای اولیه و حرکت به سمت جلب کاربران بیشتر دارد.

در حالی که اپراتورهای رقیب زمزمه لغو انحصار این اپراتور از خدمات نسل سوم سر دادهاند رایتل تلاش میکند که از فرصت خود برای ارایه اینترنت پرسرعتتر استفاده کند در این مسیر جلب اعتماد کاربران مهمترین چالش این اپراتور است. سیمکارتهای رایتل هنوز در بسیاری از شهرهای ایرانبه خصوص شهرهای شمالی که مسافران تابستانی فراوانی دارند آنتن نمیدهند و حتی در تهران نیز آنتندهی آن ضعفهای زیادی دارد. با این حال برای شهرها و محلهایی که رایتل در آنها خوب آنتن میدهد فرصت مناسبی برای استفاده از اینترنت پرسرعت آن وجود دارد

اما اینترنت رایتل چه قیمتی دارد و تعرفههای آن چگونه است. واقعیت این است این سختترین سوالی است که شما میتوانید بپرسید! به این صفحه نگاهی بیندازید. آنقدر در آن طرح و بسته وجود دارد که اساسا کاربر گیج میشود کدام بسته را خریداری کند. ما هیچ توصیهای نداریم جز اینکه به هر حال تنوع بستهها مزیتهایی هم دارد و این است که می‌توان مناسب‌ترین را بنا بر نیاز خریداری کرد.

ما یک بسته ۱ مگابیتی اینترنت حرفهای را برای مدت ۹۰ روز با قیمت ۹۰ تومان خریدیم. ارسال و تایید کارت خبرنگاری یک روز طول کشید و بلافاصله بعد از خرید سرعت اینترنت ما به ۱ مگابیت افزایش یافت. تستهای ما از سیم کارت رایتل در سراسر تهران ادامه دارد اما تستهای اولین نشان می‌دهد که واقعا سرعت همان است که انتظار دارید

البته رایتل ارایه اینترنت بالای ۱۲۸ کیلوبیت به کاربران عادی را به  قوانین سازمان تنظیم مقررات منوط کرده است ولی الان حتی با ارسال تصویر جواز کسب از طریق سایت هم میتوان اینترنت را خریداری کرد. اینترنت رایتل به هرحال در مقایسه با اینترنت‌ ADSL و وایمکس گران‌تر است اما به هر حال قیمت اینترنت نسل سوم در همه جای دنیا گران است اما تعرفه‌های رایتل با توجه به کیفیت و سطح پوشش  به نظر ما هم خیلی گران‌تر از آنچیزی است که توقع داریم. شما هم اگر از اینترنت رایتل استفاده کرده‌اید نظراتتان را  در بخش دیدگاه‌ها بنویسید تا دیگر کاربران را راهنمایی کند. 

برخی تعرفه‌ اینترنت رایتل 

اینترنت حرفه‌ای برای سیم کارت دائمی 

سیم کارت دائمی یک هدیه ۵۰۰ مگابایتی اینترنتی هم دارد. قیمت سیم کارت دائمی رایتل ۱۲۰ هزار تومان است.

بسته‌های مصرفی اینترنت برای سیم‌کارتهای دائمی

سیم کارت و بسته اینترنت و مودم  چیزی در رقابت با وایمکس 

منبع
آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫1,503 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا