تکنولوژی

ZTE Open نخستین گوشی فارفاکسی جهان

گوشی ZTE Open که هم‌اکنون فروش اینترنتی آن با قیمت 80 دلار آغاز شده است، نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس محسوب می‌شود که طی سال جاری میلادی وارد بازار شده است.

شرکت چینی ZTE از طرح جدیدی مبنی بر گسترده‌تر کردن دامنه فروش نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس در کشورهای آمریکا و بریتانیا خبر داد و اعلام کرد که این محصول به‌جای عرضه توسط شرکت‌های مخابراتی به صورت مستقیم و بدون نیاز به انعقاد قراردادهای مخابراتی از طریق حراجی آنلاین eBay فروخته می‌شود.

این شرکت به‌تازگی گوشی یا شده موسوم به ZTE Open را از طریق شرکت مخابراتی Telefónica به دست ساکنان اسپانیا، ونزوئلا و کلمبیا رسانده و هم‌اکنون اعلام کرده است که محصول یاد شده را از طریق اینترنت بدون هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت 80 دلار به فروش می‌رساند.

“دای ونهونگ”(Dai Wenhong) مدیرعامل شرکت ZTE در این باره گفت: «گوشی هوشمند ZTE Open به کاربران امکان می‌دهد با پرداخت هزینه کم، امکان استفاده از یک گوشی هوشمند پیشرفته را داشته باشند. این محصول برای آن دسته از کاربرانی که برای نخستین بار قصد خرید گوشی هوشمند دارند یا آن‌هایی که می‌خواهند گوشی خود را به‌روزرسانی کنند یک گزینه ایده‌آل محوب می‌شود».

گوشی هوشمند ZTE Open یکی از نخستین محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس محسوب می‌شود که به طور کامل مبتنی بر فناوری‌های اینترنتی ساخته شده است. سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس یک قابلیت جست‌وجوگر جدید دارد که به دستگاه امکان می‌دهد با نیازهای کاربر تطابق یابد و نسبت به آن پاسخ مناسب دهد. این بخش همچنین می‌تواند به عنوان جست‌وجوگر اینترنتی مورد استفاده قرار گیرد.

ZTE Open نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل فایرفاکس محسوب می‌شود که طی سال جاری میلادی وارد بازار شده است.

منبع : خبرگزاری‌ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا