تکنولوژی

کتابخانه جيبی نيز به بازار آمد

خبرگزاری‌ها- اگر چه دستگاه كيندل آمازون كه براي خواندن كتاب‌هاي الكترونيكي ساخته شده محبوبيت فراواني دارد، به‌تازگي دستگاه كوچكي با نام Ectaco jetBook وارد بازار شده كه مي‌تواند امكانات بيشتري را در اختيار كاربران بگذارد.
دستگاه كوچك Ectaco jetBook يك فرهنگ لغت چندزبانه را در اختيار كاربران مي‌گذارد و علاوه بر اجراي فرمت‌هاي مختلف كتاب‌هاي الكترونيكي، امكان جست‌وجوي انواع كتاب‌ها را در كتابخانه‌هاي آنلاين فراهم مي‌كند.
منوي اصلي اين دستگاه به زبان‌هاي انگليسي، روسي و لهستاني اجرا مي‌شود و كاربران مي‌توانند از فرهنگ‌ لغت آن، در اين زبان‌ها استفاده كنند.
اين دستگاه از فناوري E-ink بهره نبرده و در عوض، به يك نمايشگر 5 اينچي TFT VGA مجهز شده است كه مي‌تواند تصاوير را با كيفيت خوب به نمايش بگذارد. با اين نمايشگر كاربران به راحتي مي‌توانند در مقابل نور آفتاب نيز كتاب‌هاي الكترونيكي خود را مطالعه كنند.
از ديگر امكانات به كار رفته در jetBook مي‌توان به قابليت پشتيباني از شبكه Wi-Fi اشاره كرد كه امكان اتصال بي‌سيم به اينترنت و بارگذاري كتاب‌هاي الكترونيكي مورد علاقه شما را فراهم مي‌آورد.
كتابخانه جيبي Ectaco jetBook كه قابليت هماهنگي با سيستم‌هاي عامل Mac و ويندوز را دارد، هم‌اكنون با قيمت 349.95 دلار در بازار فروخته مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا