تکنولوژی

غايبان تله‌کام

موبنا- به دلیل افزایش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه شرکت های قانونی وارد کننده گوشی در نمایشگاه تله کام 2007 حاضر نشده اند.
افشار فروتن لاریجانی رییس انجمن صنفی گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی با بیان مطلب فوق افزود: تعرفه 60 درصدی واردات گوشی از توان فعالیت قانونی وارد کنندگان مجاز تلفن همراه در کشور کاسته است.
وی با بیان این مطلب که شرکت های مجاز وارد کنده تلفن همراه فعالیت غیر قانونی انجام نمی دهند،افزود: این شرکت ها در انتقاد به محدودیت در فعالیت و همچنین هزینه های جانبی، در نمایشگاه تله کام 2007 حضور نداشته اند.
وی خاطر نشان کرد: با وضعیت فعلی بازار و افزایش قاچاق گوشی، وارد کنندگان مجاز تلفن همراه از طریق مجرای قانونی قادر به ادامه فعالیت نیستند و یا در سطح بسیار محدود در این بازار به رقابت می پردازند.
وی ادامه داد : سودی که از این طریق و با این شرایط بازار نصیب واردکنندگان قانونی می شود ، بسیار نا چیز و اندک است.
لاریجانی ادامه داد: شرکت های قانونی در صورتی در نمایشگاه حضور خواهند داشت که محصولاتی برا عرضه داشته باشند ولی به دلیل این که واردات آنها به حداقل رسیده در نتیجه تا مشخص شدن وضعیت تعرفه واردات حضور این شرکت ها در نمایشگاه امکان پذیر نیست.
وی در پاسخ به این که پرسش که برخی شرکت ها نظیر سامسونگ در نمایشگاه تله کام حاضر شده اند اظهار داشت: حضور این شرکت برخلاف نظر سایر شرکت های قانونی فعال در این حوزه بوده است و در نتیجه عملکرد آن ها از نظر صنف گوشی تلفن همراه قابل توجیه نیست.
وی ادامه داد: هم اکنون حضور و فعالیت در نمایشگاه و حتی در بازار تلفن همراه هیچ توجیهی ندارد، زیرا فعالان قانونی با توجه به این شرایط قادر به ادامه کار نبوده در نتیجه باید فعالی خود را محدود کنند.
این درحالیست که مدیر فروش سامسونگ در نمایشگاه تله کام ، موضوع تحریم نمایشگاه از سوی واردکنندگان و فعالان قانونی گوشی تلفن همراه را رد کرد و گفت که چنین موضوعی هرگز مطرح نشده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. پازل: جهت‌‌های تازه | جایزه هفته: یک دستگاه روتر ۳ شیائومی

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با پاور بانک شیائومی ZMI Space QPB60 با ظرفیت 6000 میلی‌آمپر ساعت

    قیمت گوشی می 11 لایت شیائومی | Xiaomi Mi 11 Lite

    بررسی و نظرات کاربران در مورد گوشی ردمی نوت 8 شیائومی نسخه 2021 – Xiaomi Redmi Note 8 2021

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی ردمی 10X شیائومی 5G – Xiaomi Redmi 10X 5G

    شیائومی 12S احتمالاً با تراشه Snapdragon 8+ Gen1 و ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

    imenhazrati.ir/%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d8%b1%d8%b3%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا