تکنولوژی

ipod در خدمت كنكوري‌ها

فناوران – داوطلبان آزمون ورودي دانشگاه‌ها به طور سنتي از روي كتاب‌هاي قطور، كلاس‌هاي آموزش خصوصي و مدارهاي شماره 2 شناخته مي‌شدند، اما يك شركت آماده‌سازي افراد براي آزمون، راه حل جديدي به كمك آي‌پاد‌ها دارد.

موسسه Kaplan test prep سه برنامه تعاملي در فروشگاه آنلاين iTunes براي دانلود بر روي آي‌پادهاي اپل عرضه كرده است. اين برنامه‌هاي آموزشي از يك هفته پيش در دسترس عموم قرار گرفته تا داوطلباني كه در حال حاضر تعطيلات تابستاني‌شان را مي‌گذرانند، گزينه‌اي مناسب براي تمرين تا اكتبر داشته باشند.

سه برنامه مذكور بنابر سرفصل‌هاي امتحان در بخش‌هاي درك مطلب، انشاء و رياضي طبقه‌بندي شده است كه قيمت هر يك از آنها 499 دلار خواهد بود.

كريستن كمپل (Kristen Campbell)، مسوول برگزاري دوره‌هاي آمادگي آزمون‌ها SAT و ACT در موسسه Kaplan معتقد است كه نوع فراگيري داوطلبان از سال 1938 كه استنلي كاپلان موسسه آموزشي‌اش را تاسيس كرد، متحول شده است.

دانش‌آموزان آي‌پاد‌هاي‌شان را همه‌جا با خودشان مي‌برند و در خانه و مدرسه، هنگام رانندگي، تمرين بيس‌بال و يا هر زمان آزاد ديگري آي‌پاد را از خود جدا نمي‌كنند.

برنامه‌هايي كه براي آنها تهيه شده، بيش از يك هزار تمرين و كته را در بر مي‌گيرد كه پس از دانلود بر روي آي‌پاد قابل اجرا هستند. شركت مزبور چندي‌ پيش صفحه خود را در My Space به كاربرانش معرفي كرد.

البته كمپل و همكارانش انتظار ندارند دانش‌آموزان همه كتاب‌ها و جزوه‌هاي خود را كنار بگذارند و تمامي وقت‌شان را صرف تمرين با آي‌پاد در كنار ساحل و يا در لحظات استراحت ميان كار تابستاني كنند.

وي مي‌گويد: دانش‌آموزان بايد به كلاس‌هاي تقويتي‌شان ادامه دهند زيرا آزمون پاياني آنها به صورت سنتي و با مداد و كاغذ برگزار مي‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا