تکنولوژی

موبايل چرمی Z801 برای بازار رو به رشد تلفن همراه

آی تی ایران – کمپانی ASUSبه تازگی تلفن همراه مدل Z801 خود را روانه بازار رو به رشد موبايل کرده است. طراحی بدنه اين گوشی در کنار دکمه های در دسترس آن که شبيه يک تخته نرد طراحی شده است، باعث شده تا کاربر هنگام استفاده از آن احساس در دست گرفتن وسيله ای مدرن و کارامد را داشته باشد.
صفحه نمایش QVGA با تفکیک 26 میلیون رنگی در کنار دوربین 2 مگاپیکسلی این تلفن همراه تصاویر قابل قبولی را به کاربر نمایش میدهد، و نیز طراحی چرمی قسمت جلویی این تلفن همراه که در آن از مواد طبیعی استفاده شده ، به این گوشی جلوه ی ویژه و منحصر به فردی داده است.
همچنین یکی دیگر از موبایل های ارضه شده توسط کمپانی اسوس تلفن هوشمند P526است . اين باریک و سبک با ضخامت 15.4 ميليمتری و وزنی معادل 115 گرمی با يک سيستم GPS ادغام شده تا به راحتی بتواند از 4 باند GSM/GPRS/EDGE پشتيبانی کند. کليدهای شماره گیر P526 به همراه يک کلید چرخشی برای انجام ساده عمليات در کنار دوربين 2 مگاپيکسلی، از اين گوشی يک گوشی قابل قبول علی الخصوص در کارهای تصويری ساخته است.
این تلفن همراه از یک نمايشگر 2.6 اينچی TFT تاچ اسکرين بهره میبرد تا بتواند 65536 رنگ را در وضوح 240*320 نمايش دهد. گفتنی است اين گوشی به همراه سيستم عامل مايکروسافت ويندوز موبايل 6 به بازار عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا