تکنولوژی

طرح برتر نخستين نمايشگاه الكامپ مازندران انتخاب شد

ایرنا – پايگاه اينترنتى “فروشگاه ساز اينترنتى ايران” به عنوان طرح برتر نخستين نمايشگاه الكامپ مازندران انتخاب شد.

فروشگاه ساز اينترنتى ايران به نشانى اينترنتى ‪WWW.eshopbuilder.ir‬ در قالب طرح تكفا از سال ‪ ۸۳‬فعاليت خود را آغاز كرد و به معرفى خدمات تجارت الكترونيكى به بيش از سه هزار نفر از علاقه‌مندان حضور در تجارت الكترونيكى پرداخته است.

فروشگاه‌ساز اينترنتى ايران با ارسال نمابرى به حوزه آى تى ايرنا اعلام كرد هم زمان با برگزارى نمايشگاه الكامپ مازندران نخستين دانشكده آى تى استان مازندران نيز افتتاح شد.

مدير نمايشگاه الكامپ مازندران گفت: دانشكده الكترونيكى آى تى بدون آزمون ورودى و تنها با ارايه مدرك ديپلم معتبر براى دوره معادل كارشناسى در طرح مشاغل پذيرش مى‌كند.

“مرتضى كاظميان” افزود: اين دانشكده با ارايه مدرك رسمى با مجوز شوراى على انفورماتيك و سازمان مديريت و برنامه ريزى كشور خدمات خود را در اختيار همه كاربران قرار مى‌دهد.

نمايشگاه الكامپ مازندران با جذب مسوولان سازمان‌هاى دولتى و فعالان بخش خصوصى با هدف معرفى جايگاه و ميزان اهميت فناورى اطلاعات و ارتباطات و تجارت الكترونيكى از ‪ ۲۵‬تا ‪ ۲۹‬مرداد ماه در سارى برگزار شد.

فروشگاه‌ساز اينترنتى ايران براى ارايه تمامى خدمات تجارت الكترونيك به توليدكنندگان ايرانى با هدف كاهش ريسك و هزينه ورود به دنياى تجارت الكترونيك از سال ‪ ۸۳‬در قابل طرح تكفا آغاز به كار كرده است.

همچنين توانسته تاكنون در آموزش و توسعه فرهنگ تجارت الترونيك نقش موثرى داشته و فروشگاه‌هاى الكترونيكى زيادى را راه اندازى و در اختيار بخش خصوصى و دولتى قرار دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا