تکنولوژی

Patchهاى مهم ويندوز و آفيس در راه هستند

نام نویسنده: CNET News.com

مشورت – مايكروسافت قصد دارد به عنوان بخشى از چرخه‌ى patch ماهانه‌ى خود، سه هشدار امنيتى را براى نقايص ويندوز و آفيس منتشر كند. دو مورد از اين بولتين‌هاى امنيتى مربوط به ويندوز بوده و دست كم يكى از آن‌ها بسيار مهم و حساس است. يكى از اين بولتين‌ها نيز مربوط به آفيس و بسيار مهم است.

اوايل اين هفته مايكروسافت گزارشى از نقصى يافت شده در مرورگر وب خود را منتشر كرده كه راهى براى حمله كنندگان مى‌گشايد تا بتوانند به IE راه يافته و كد مخرب خود را در آن اجرا كنند.
مايكروسافت گفته است كه يك به روز رسانى براى آفيس منتشر خواهد كرد كه ارتباطى به هشدار امنيتى جديد مايكروسافت ندارد. علاوه بر اين، اين شركت قصد دارد نسخه‌ى به روز شده‌اى ازWindows Malicious Software Removal Tool را عرضه كند كه كدهاى مخرب جاسازى شده بر روى كامپيوترهاى را شناسايى و برطرف مى‌كند.

اين شركت، اطلاعات بيشترى را درباره‌ى بولتين‌هاى امنيتى گفته شده ارايه نداده و تنها گفته است كه برخى از patchهاى مرتبط با ويندوز و نيز آفيس، نيازمند راه اندازى مجدد كامپيوتر هستند. مايكروسافت در ماه ژوئن، ده بولتين امنيتى منتشر كرده ست.

هر مشكل امنيتى كه بدون كسب اجازه و آگاهى كاربران، به كرم‌هاى امنيتى امكان گسترش و انتشار را دهد، در فهرست تهديدهاى بسيار مهم و بحرانى قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا