تکنولوژی

معرفی پروژه های ۴۵ ميليارد تومانی آی تی مرکز تحقيقات مخابرات

دنياى اقتصاد- مركز تحقيقات مخابرات ايران با برپايى همايش معرفى پروژه‌هاى تحقيقاتى فناورى اطلاعات اين مركز اقدام به مشاركت با دانشگاه‌ها و شركت‌هاى خصوصى در اجراى اين پروه‌ها به ارزش 45ميليارد تومان كرده است.

به گزارش خبرنگار ما در اين همايش كه با حضور صدرى رييس مركز تحقيقات مخابرات ايران و شركت‌ها و موسسات خصوصى برگزار شد اين مركز 48محور تحقيقات علمى، فنى و اجتماعى در حوزه فناورى اطلاعات خود را اعلام كرد تا شركت‌هاى متقاضى پيشنهادهاى خود را در خصوص انجام طرح، طبق فرمت پيشنهاد پروژه به اين مركز تا 25ارديبهشت ماه جارى ارسال كنند.

مركز تحقيقات مخابرات بر اساس توانمندى علمى مجرى و همكاران و نيز سابقه انجام طرح‌هاى تحقيقاتى مرتبط، پيشنهاد اجرايى با خروجى‌هاى شفاف و زمان و مبلغ پيشنهادى نسبت به انتخاب مجرى پروژه اقدام مىكند و تا تاريخ 10 تير سال جارى نتيجه انتخاب مجريان پروژه‌هاى اين مركز را اعلام مى‌كند.

همچنين اين مركز اعلام كرد در صورت انتخاب يك طرح يا پروژه توسط چندين شركت از طريق بررسى‌هاى كميته‌اى كه در اين مركز براى پروژه‌ها تشكيل شده اقدام به انتخاب يك شركت براى اجراى پروژه مى‌كند.

در صورتى كه طرح‌هاى تحقيقاتى مرتبط در زمينه‌هاى اعلام شده توسط اين مركز در حال اجرا در كشور باشند اين مركز آمادگى خود را براى مشاركت با مجرى طرح در انجام و تكميل طرح نيز اعلام كرد.

اين مركز در راستاى تحقق برنامه چهارم توسعه كشور به عنوان محور و هماهنگ‌كننده عرصه تحقيقات علمى فنى و اجتماعى در حوزه ارتباطات و فناورى اطلاعات در پروژه‌هاى نام برده در جدول صفحه بعد از كليه دانشگاه‌ها، موسسات، مراكز تحقيقاتى و شركت‌هاى خصوصى و صنايع مخابراتى دعوت به همكارى كرده است و علاقه‌مندان براى دريافت ليست تمامى پروژه‌ها مى‌توانند به سايتwww.itrc.ac.ir/pajohesh مراجعه كنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا