گوناگون

بهترین مرکز ریکاوری هارد در تهران + معرفی

چکیده : معرفی بهترین مرکز ریکاوری هارد در ایران | ایمن هارد متخصص بازیابی اطلاعات انواع حافظه در غرب تهران بازگردانی هارد، دوربین مداربسته، سرور، فلش، مموری

معرفی بهترین مرکز ریکاوری هارد در تهران

ایمن هارد بهترین مرکز ریکاوری هارد در تهران است که با داشتن تخصص، تجربه، تجهیزات، سرعت بازیابی اطلاعات، تعهد کاری و حفظ محرمانگی اطلاعات یکی از بهترین از مراکز بازیابی اطلاعات در سطح کشور است و در ادامه به فاکتورهای مهم انتخاب مرکز ریکاوری اشاره می‌کنیم.

ممکن است بارها به دلایل مختلف اطلاعات ارزشمند خود را از دست داده‌اید. در چنین شرایطی، چه راه‌حل‌هایی برای بازگردانی سریع و سالم اطلاعات وجود دارد؟

شاید اولین پاسخی که به ذهن می‌آید “ریکاوری” باشد، اما باید توجه داشت که نه هر روش و هر جایی ریکاوری مناسب نیست. پیش از هر چیز، به تعریف و شرایط ریکاوری پرداخته و سپس به بررسی راه‌حل‌ها و شرایط ریکاوری اطلاعات پرداخت.

این مقاله به دلیل تخصصی بودن، به کمک آقای مهندس آرین آرمیون، یکی از متخصصان بازیابی اطلاعات، تدوین شده است تا اطلاعات مفیدی را در این زمینه ارائه کنیم.

 بازیابی اطلاعات چیست؟

بازیابی اطلاعات یا ریکاوری داده‌ها فرایند بازیابی و بازگرداندن اطلاعات یا فایل‌های ازدست‌رفته، پاک شده یا دسترس‌پذیری ازدست‌رفته است. این فرایند می‌تواند شامل بازیابی اطلاعات از هارددیسک دستگاه‌های رایانه‌ای، کارت حافظه، فلش درایو و سایر وسایل ذخیره‌سازی دیجیتال باشد.

بازیابی اطلاعات فقط به معنی بازیابی اطلاعات پاک شده نیست؛ بلکه اگر به هر دلیلی حافظه موردنظر خراب شود و دسترسی به اطلاعات قطع شود ممکن است نیاز به ریکاوری اطلاعات داشته باشد.

 متخصص ریکاوری اطلاعات کیست؟

به کسی که با چند نرم‌افزار ریکاوری رایگان موجود در اینترنت کارکرده است متخصص ریکاوری نمی‌گویند؛ بلکه به کسی که با ساختار کلی اطلاعات هارد، سرور، فلش مموری، کارت حافظه، دوربین مداربسته و هر حافظه دیگری آشنایی دقیق دارد و می‌داند که انواع فایل‌ها چه ساختاری دارند و می‌تواند با دستگاه‌های حرفه‌ای سخت‌افزاری کار کند و در مورد روش‌ها و تکنیک‌های جدید بازیابی اطلاعات تحقیق کند.

توانمندی و تجربه این افراد می‌تواند در بازیابی اطلاعات حیاتی برای شرکت‌ها و افرادی که با از دست‌دادن داده‌ها مواجه شده‌اند، حائز اهمیت باشد.

چرا که بسیار هستند کسانی که فکر می‌کنند صنعت بازیابی اطلاعات تنها در چند نرم‌افزار رایگان خلاصه شده و باعث می‌شوند اطلاعات مهم یک شخص، شرکت و یا یک ارگان برای همیشه از بین برود.

 دلایل ازبین‌رفتن اطلاعات چیست؟

دلایل ازدست‌رفتن اطلاعات را به دو دسته کلی تقسیم می‌کنند:

  • دلایل نرم‌افزاری که شامل عوامل آسیب‌رسان داخلی دستگاه مثل ویروس‌ها، بدافزارها و … می‌شوند.
  • دلایل سخت‌افزاری که شامل ضربه، سقوط، آسیب‌دیدن قطعات داخلی دستگاه می‌شوند.

 آیا همیشه اطلاعات قابل ریکاوری هستند؟

خیر، اطلاعات همیشه قابل ریکاوری نیستند. قابلیت بازیابی اطلاعات وابسته به عوامل مختلفی مانند نوع و میزان آسیب به داده‌ها، نوع دستگاه ذخیره‌سازی، زمانی که از دست‌دادن اطلاعات رخ‌داده و ابزارها و روش‌های فنی استفاده شده برای بازیابی است.

در برخی موارد، ممکن است باتوجه‌به اندازه آسیب و نوع داده‌ها، اطلاعات به طور کامل یا قابل‌قبولی بازگردانده نشوند؛ بنابراین، اگر اطلاعات برای شما بسیار باارزش هستند، می‌توانید به متخصصان بازیابی اطلاعات مراجعه کرده تا احتمال بازیابی موفقیت‌آمیز را بیشتر کنید و از هرگونه اقدام جهت تعمیر یا ریکاوری توسط افراد غیرمتخصص جلوگیری کنید.

 مراکز بازیابی اطلاعات به سه دسته تقسیم می‌شوند:

 مراکز بازیابی اطلاعات معتبر

تعداد مراکزی که بازیابی اطلاعات با تجهیزات مخصوص و به‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می‌دهند بسیار کم است. این مراکز با ترکیب اعتبار، تجهیزات، تخصص و تعهد کاری باعث می‌شوند که مشتری به اطلاعات خود برسد.

بدلیل تخصصی بودن حرفه بازیابی اطلاعات و هزینه‌بربودن تجهیزات بازیابی اطلاعات، مجموعه ایمن هارد به‌صورت کاملاً تخصصی تنها بر روی موضوع بازیابی اطلاعات تمرکز کرده است و فعالیت دیگری ندارد.

 افراد غیرمتخصص

برخی از افراد هستند که ادعا می‌کنند تمامی موارد را تنها با یک نرم‌افزار، ریکاوری می‌کنند.

در این موارد باید گفت که تقریباً 90% هاردهایی که توسط افراد غیرمتخصص، باز یا با نرم‌افزار دست‌کاری می‌شوند غیر قابل ریکاوری می‌شوند. پس این مورد را در نظر داشته باشید که اولین شخصی که روی هارد شما کار می‌کند می‌تواند بر روی نتیجه کار تأثیر بگذارد و اطلاعات را غیر قابل ریکاوری کند.

نکته: صنف و زیر شاخه‌های رشته‌های کامپیوتری بسیار وسیع است پس اگر کسی در برنامه‌نویسی، شبکه یا خدمات دیگر مهارت دارد حتماً نمی‌تواند اطلاعات شما را ریکاوری کند.

 افراد واسطه یا دلال

در اکثر مغازه‌ها یا خدمات کامپیوتری یا کارشناسان سیار مشاهده می‌کنید که خدمات بازیابی اطلاعات هم ارائه می‌دهند. این در صورتی است که بازیابی اطلاعات نیاز به تجهیزات مخصوص دارد که این افراد ندارند پس اگر نیاز به ریکاوری داشته باشند به مراکز مراجعه می‌کنند.

در برخی موارد مشاهده شده که هارد خراب دست‌به‌دست چرخیده و هزینه بازیابی اطلاعات به‌شدت افزایش داشته و امنیت اطلاعات کمتر شده است.

بهترین مرکز ریکاوری هارد در تهران

ویژگی‌های یک مرکز ریکاوری اطلاعات حرفه‌ای تعهد کاری

یکی از اصلی‌ترین موارد مهم در مرکز بازیابی اطلاعات حرفه‌ای، حفظ محرمانگی اطلاعات است چرا که ممکن است اطلاعات بسیار مهم یک کارخانه، شرکت و حتی عکس و فیلم‌های خانوادگی در هارد باشد.

مجموعه ایمن هارد، این اطمینان را به شما می‌دهد که با بهره‌گیری از نیروهایی متعهد به اخلاق کاری، بالاترین اطمینان خاطر را در پروسه بازیابی اطلاعات برای شما به همراه می‌آورند.

 نیروی متخصص

دومین فاکتور یک مجموعه بازیابی اطلاعات مجرب، بهره‌گیری از نیروهای متخصص است.

متخصصین ایمن هارد آشنا به روش‌های جدید بازیابی اطلاعات انواع حافظه هستند و این کار حساس را با کمترین ریسک و بالاترین دقت انجام می‌دهند.

 تجهیزات پیشرفته

سومین فاکتور دخیل در کیفیت کار یک مجموعه بازیابی اطلاعات استاندارد، بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته جهت بازیابی اطلاعات است؛ چراکه مطابق گفته کارشناسان، استفاده از نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات رایگان و همگانی، در اکثر موارد باعث خرابی بیشتر هارددیسک و موجب رونویسی اطلاعات و ازبین‌رفتن دائمی اطلاعات می‌شوند.

بهترین مرکز ریکاوری هارد در ایران

 ایمن هارد مرکز تخصصی بازیابی اطلاعات انواع حافظه

  •  ریکاوری هارد اکسترنال
  •  ریکاوری هارد اینترنال
  •  ریکاوری اس‌اس‌دی SSD
  •  ریکاوری سرور و RAID
  •  جراحی هارددیسک
  •  ریکاوری هارد داخلی لپ‌تاپ
  •  ریکاوری دوربین مداربسته DVR
  •  ریکاوری فلش و مموری
  •  ریکاوری دوربین عکاسی و فیلم‌برداری
  •  فروش و تعمیرات برد هارد
  •  فروش هارد مشابه برای جراحی هارد

 نحوه دسترسی به متخصصین بازیابی اطلاعات

همان‌طور که گفتیم، درصورتی‌که اطلاعات ازدست‌رفته شما از اهمیت بالایی برخوردار باشند، لازم است به متخصصین ریکاوری اطلاعات سپرده شوند؛ اما چه‌طور می‌توان به متخصصین ریکاوری دست پیدا کرد؟

ایمن هارد با بهره‌گیری از متخصصان زبده در بازیابی اطلاعات، این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند که با خیال راحت، نسبت به بازیابی اطلاعات خود در انواع دستگاه‌های ذخیره‌سازی اطلاعات اقدام فرمایند.

برای دسترسی مستقیم به متخصصین می‌توانید به وب‌سایت ایمن هارد مراجعه کرده و وارد دسته‌بندی مربوط به قطعه خود شوید. در وب‌سایت ایمن هارد به اکثر سؤالات شما درباره ریکاوری هارد پاسخ داده شده است؛ اما اگر نیاز به ارسال هارد جهت تعمیر یا ریکاوری دارید می‌توانید با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

ایمن هارد; بهترین مرکز ریکاوری هارد در ایران

Recoveryhard.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا