تکنولوژی

كارت‌هاى تلفن و اينترنت با برچسب تضمين كيفيت ارايه مى‌شوند

دنیای اقتصاد – مصرف كنندگانى كه اقدام به خريد كارت‌هاى داراى برچسب تضمين مى‌كنند در صورتى كه با مشكل روبه‌رو شوند شركت سرويس دهنده موظف‌ به پشتيبانى است و اگر عرضه كننده نتواند مشكل مشترى را رفع كند انجمن آن شركت را جريمه مى‌كند

دنياى اقتصاد- انجمن شركت‌هاى انفورماتيك به منظور حمايت از حقوق مصرف‌كننده اقدام به اجراى طرح تضمين كيفيت كارت‌هاى تلفن بين‌المللى و اينترنت كرده است.

ناصرعلى سعادت مسوول كميته اينترنت انجمن شركت‌هاى انفورماتيك در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن بيان اين مطلب گفت: انجمن بر اساس شرايطى كه براى سرويس شركت‌ها تعيين كرده‌ اقدام به ارائه برچسب كيفيت مى‌كند تا مصرف‌كننده با وجود برچسب تضمين كيفيت روى كارت توسط انجمن مورد حمايت قرار گيرد.

وى افزود: اين برچسب به شركت‌هايى ارائه مى‌شود كه داراى حداقل شرايط كيفيت باشند و انجمن تنها حداقل كيفيت آنها را تضمين مى‌كند نه كيفيت آنها را زيرا كيفيت تعاريف مختلفى دارد.

سعادت در ادامه گفت: مصرف‌كنندگانى كه اقدام به خريد كارت‌هاى داراى برچسب تضمين مى‌كنند در صورتى كه با مشكل روبه‌رو شوند طبق تعهد شركت سرويس دهنده با انجمن، شركت موظف است تا پشتيبانى كند اما اگر عرضه‌كننده خدمات نتواند مشكل مشترى را رفع كند انجمن شركت‌ را جريمه مى‌كند و در صورت تكرار و ارائه سرويس نامناسب امتياز برچسب ضمانت را از شركت سلب مى‌كند. سعادت نخستين گام در اجراى اين طرح را همكارى با اتحاديه كيوسك‌هاى روزنامه‌فروشى عنوان كرد و گفت: با اجراى اين طرح تمامى كيوسك‌هاى روزنامه‌فروشى موظفند تا كارت‌‌هاى داراى برچسب انجمن را به فروش برسانن.

وى افزود: شركت‌هايى كه قصد دريافت اين تاييديه را دارند در صورت داشتن حداقل شرايط تعيين شده با پرداخت هزينه كارمزد به انجمن مى‌توانند آن را دريافت كنند.

سعادت در خصوص حداقل شرايط تعيين شده گفت: اين شرايط بر اساس نظرات كارشناسان و مديران
ISP ها و ICP ها تعيين شده و پيش‌بينى مى‌شود در پانزدهم ارديبهشت جارى اين طرح اجرا ‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا