تکنولوژی

مركز رباتيك فرهنگ‌‏سراى IT آغاز به كار كرد

آی تی ایران – مركز آموزشى تحقيقاتى رباتيك فرهنگ‌‏سراى فناورى اطلاعات در چهار رشته آموزشى آغا به كار كرد.

به گزارش روابط عمومى مركز IT سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران, مركز آموزشى تحقيقاتى رباتيك فرهنگ‌‏سراى فناورى اطلاعات با هدف توسعه و ترويج اين رشته تخصصى به منظور انجام پروژه‌‏هاى ملى و شركت در جشنواره‌‏هاى داخلى و خارجى فعاليت خود را در اين فرهنگ‌‏سرا آغاز كرده است.

گفتنى است, سمت‌‏دهى افكار نوجوانان و جوانان به سمت نوآورى ابتكار و انجام اختراعات در زمينه‌‏هاى مختلف از جمله اهداف تشكيل اين مركز آموزشى است.

براساس اين گزارش, كلاس‌‏هاى آموزشى رباتيك با چهار عنوان علم TRIZ , خلاقيت‌‏شناسى و نوآورى الكترونيك، روبات ، مكانيك روبات و برنامه‌‏ريزى و كنترل روبات برگزار مى‌‏شود.

اين گزارش حاكى است,‌‏فارغ التحصيلان اين رشته بسته به فراگيرى، علاقه‌‏مندى و آموخته‌‏هاى خود در اين كلاس‌‏ها قادر به ساخت روبات و انجام اختراعات بوده و در نهايت نيزآمادگى ورود به جشنواره‌‏هاى ملى و بين‌‏المللى را خواهند يافت.

اين گزارش مى‌‏افزايد:پذيرش عضويت درپژوهشكده جهت استفاده از كارگاه تحقيقاتى خارج از ساعات آموزشى و برگزارى همايش‌‏هاى علمى – تخصصى در هر ماه از ديگر فعاليت‌‏هاى مركز رباتيك فرهنگ‌‏سراى IT به شمار مى‌‏رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا