تکنولوژی

خانه انيميشن و مرکز آی تی سازمان فرهنگی هنری شهرداری افتتاح می شود

آی تی ایران – در راستاى توسعه مجموعه هاى فرهنگى فناورى اطلاعات ، به زودى نخستين مرکز با عنوان ” خانه انيميشن ” با همکارى معاونت امور اجتماعى شهردارى منطقه 6 و مرکز IT سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران ، افتتاح مى شود .

به گزارش روابط عمومى مرکز IT سازمان فرهنگى هنرى شهردارى ، به دنبال طرح توسعه مجموعه هاى فرهنگى فناورى اطلاعات با همکارى معاونت اجتماعى شهردارى و سازمان فرهنگى هنرى شهردارى تهران به زودى نخستين مرکز از مجموعه هاى فرهنگى IT با عنوان ” خانه انيميشن ” در بوستان مريم واقع در منطقه 6 شهردارى تهران آغاز به کار مى کند .

در اين مرکز علاوه بر ارايه خدمات عمومى دسترسى پاک به اينترنت ، دوره هاى آموزشى عمومى و تخصصى به ويژه آموزش انيميشن در اختيار متقاضيان قرار مى گيرد .

همچنين تشکيل گروه هاى انيميشن در دو سطح نيمه حرفه اى و حرفه اى جهت توليد انيميشن با موضوعات فرهنگى و اجتماعى از ديگر بر نامه هاى پيش بينى شده در راه اندازى خانه انيميشن محسوب مى شود .

بر اساس اين گزارش در حال حاضر راه اندازى مجموعه هاى فرهنگى فناورى اطلاعات در ساير مناطق شهردارى شهر تهران با کارکردهاى مختلف و با همکارى معاونت امور اجتماعى مناطق 22 گانه و مرکز IT سازمان فرهنگى هنرى شهردارى در دست پيگيرى و اقدام است .

هدف از راه اندازى مجموعه هاى فرهنگى فناورى اطلاعات ، ارايه خدمات فرهنگى هنرى با محوريت فناورى اطلاعات ، آشنايى با فرهنگ IT ، برگزارى مسابقه ، جشنواره و اجراى طرح هاى فرهنگى در فضاى مجازى ، آموزش فراگير کاربران و استفاده هدفمند از اينترنت عنوان شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا