تکنولوژی

ثبت‌‏نام اينترنتى از بازديدكنندگان نمايشگاه الكامپ

خبرگزارى كار ايران – براى نخستين بار دركشورمان, نمايشگاه الكامپ 83, از بازديدكنندگان ثبت نام به عمل مى‌‏آورد.

به گزارش ايلنا,الهه عصارى, مدير اجرايى اين نمايشگاه گفت:ثبت‌‏نام از بازديدكنندگان امرى مرسوم در نمايشگاه‌‏هاى معتبر دنياست ؛ ولى تاكنون اين مهم در كشور ما به اجرا در نيامده است.

وى افزود: يكى از مهم‌‏ترين اهداف برگزارى نمايشگاه‌‏ها ايجاد فضايى براى مواجهه فروشنده و خريدار است, كه ثبت‌‏نام و دريافت اطلاعات بازديدكنندگان مى‌‏تواند بازدهى نمايشگاه را در اين خصوص به شكل قابل توجهى افزايش دهد.

وى همچنين ادامه داد:ثبت اطلاعات بازديدكنندگان اين امكان را به برگزاركننده مى‌‏دهد كه اين اطلاعات را به صورت آمارى آناليز نمايد و از تركيب جنسى, سنى, سطح تحصيلات و غيره بازديدكنندگان آگاهى يابد, اين آمارها مى‌‏تواند در برگزارى هر چه بهتر نمايشگاه‌‏هاى سال‌‏هاى آينده موثر و مفيد باشد.

همچنين, شركت‌‏هاى كامپيوترى كشور نيز مى‌‏توانند با توجه به آمارهاى ارايه شده با توجه به تركيب جنسى و سنى بازديدكنندگان و همچنين سطح تحصيلات آنان, محصولات متناسبى را جهت ارايه در نمايشگه انتخاب نمايند.

عصارى, همچنين با اشاره به اطلاع از تعداد دقيق بازديدكنندگان نمايشگاه از طريق ثبت نام آنها افزود: درسال‌‏هاى قبل تعداد بازديد كنندگان الكامپ بسيار بيشتر از نمايشگاه‌‏هاى مشابه در سطح منطقه بود ؛ اما به دليل عدم ثبت اطلاعات بازديدكنندگان, شاهد بوديم كه آمار يكى از اين نمايشگاه‌‏ها به عنوان ركوردى بى‌‏سابقه تلقى شد.

وى در پايان اظهارداشت: امسال تمامى اشخاصى كه قصد بازديد از نمايشگاه را دارند, مى‌‏توانند از ابتداى آبان‌‏ماه با مراجعه به وب سايت نمايشگاه الكامپ به نشانى WWW.ELECOMPFAIR.COM فرم مخصوص را تكميل و كد اختصاصى ورود به نمايشگاه را ريافت نمايند. بديهى است, افرادى كه بدون داشتن كد ورود به محل برگزارى نمايشگاه مراجعه نمايند,بايد با پرداخت وجه مربوط بليط تهيه نمايند.

وى اظهار اميدوارى كرد:ساير نمايشگاه‌‏هاى كشور نيز با ثبت نام از بازديدكنندگان سطح كيفى برگزارى خود را ارتقا دهند و اين مساله به عنوان يك فرهنگ در مجموعه نمايشگاه‌‏هاى كشور تثبيت شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا