تکنولوژی

اينتل ۷۵ هزار مربی و ۳ ميليون دانشجو را در پاکستان آموزش داد

ایسنا – اينتل” كمپانى مشهور سازنده‌ى مغز رايانه‌يى، 75 هزار مربى و 3 ميليون 75 هزار دانشجو را طى چند سال گذشته در حوزه‌ى فناورى اطلاعات در پاكستان آموزش داده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل ايسنا به نقل از روزنامه‌ى ديلى تايمز، اين كمپانى هم چنين مجموعه‌اى از برنامه‌هاى جهانى را راه‌اندازى كرده است كه هدف از آن تربيت مربيانى براى افزايش يادگيرى كارآموز از طريق كاربرد فناورى در ساختار اين برنامه‌هاست.

يك كارگاه 2 روزه نيز كه از سوى اين كمپانى سازماندهى شده است كه به شركت كنندگان اطلاعاتى درباره‌ى پروژه‌ها و فعاليت‌هاى گسترده‌ى جهانى IT در حوزه‌ى توسعه‌ى منابع انسانى در پاكستان اايه مى‌دهد. مدير نمايندگى اينتل در پاكستان در بيانيه‌اش در اين رابطه خاطرنشان كرد: ما در حدود 100 ميليون دلار به بخش آموزش اختصاص داده و بيش از 75 هزار مربى در اين كشور تعليم داده‌ايم. ما به خودمان به دليل ارايه‌ى اين خدمات گسترده افتخار مى‌كنيم. مطالعات اين كمپانى نشان داد كه 80 درصد از استادان هنرى و علمى اين كشور در نظر دارند در روش تدريسى خود از فناورى استفاده كنند.

وى افزود: برنامه‌هاى ما با بهبود علوم، رياضيات، مهندسى و آموزش فناورى در رفع نيازهاى دانشجويان و جوامع كمك موثرى محسوب مى‌شوند. اين كمپانى هم چنين در نظر دارد كه برنامه‌هاى بيشترى را براى سال آينده در جهت آماده سازى مربيان و دانشجويان براى پاسخگويى به نيازهاى آينده راه‌اندازى كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا