تکنولوژی

کنفرانس بین المللی تحقیقات و نوآوری همزمان با جیتکس برگزار می شود

آی تی ایران – امارات متحده عربی در راستای آگاهی بخشی آی تی کنفرانس بین المللی تحقیقات و نوآوری در زمینه آی تی را همزمان با نمایشگاه جیتکس 2004 در دوبی برگزار می شود.

دانشگاه امارات ومرکز دولت الکترونیکی این کشور با همکاری هم این کنفرانس بین المللی را از 4 تا 6 اکتبر برگزار می کنند که از محققان آی تی از سراسر جهان برای حضور در آن دعوت به عمل آمده است .

کنفرانس شامل دو بخش است ، یک روز رک شاپ بین المللی و دو روز دیگر شامل کنفرانس بین المللی خواهد بود.

ورک شاپ درباره فواید تکنولوژی و شیوه های آموزش با تاکید بر آموزش افراد عامی خواهد بود.روز دوم از کنفرانس تحقیقات سنتی تشکیل می شود .در این کنفرانس تحقیقاتی برای ارایه انتخاباب به یک شکل رقابتی همچنین این کنفرانس فرصتی برای دانش آموزان و دانشجویان خواهند بود که پروژه های آی تی خود را ارایه دهند.

در این کنفرانس افراد مطرحی چون پاتریک تول Patrick Toole ، دکتر کریشنا ناتان Krishna Nathan ، دکتر Swami Manohar و استفان پرنتیک و دهها متخصص دیگر از شرکت هایی چون آی بی ام ، Gartner و … شرکت خواهند کرد.

مقامات امارات متحده عربی می خواهند از طریق برگزاری چنین کنفرانس هایی سطح آگاهی های عمومی در مورد آی تی را افزایش داده و به فراگیر شدن بیشتر آن کمک نمایند.

این حرکت از طرف شرکت های خصوصی مثل آی بی آم ، گارتنر، Dell و کامپیوتر امارات حمایت می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا