تکنولوژی

ببرهاى آسيا امسال 111شرکت جديد را به جيتکس مى آورند

آى تى ايران – شرکت هايى با اندازه متوسط از کشورهاى تايوان، کره و چين که به ببر آسيا معروف هستند امسال به همراه شرکت هاى چند مليتى بزرگى مثل سونى، سامسونگ و ال جى در جيتکس امسال حضورى فعال دارند.

در مجموع 300 شرکت از اين منطقه در نمايشگاه جيتکس امسال حضور دارند که 111 شرکت از آنها جديد هستند.

هلال سعيد خلفان مدير عمومى مرکز تجارت جهانى دوبى که متولى برگزارى نمايشگاه جيتکس است اعتقاد دارد که اين نمايشگاه مجموعه اى از صنايع گونه گون را در خود جاى داده است. بر اساس آمارگيرى سال گذشته 66 درصد از بازديدکنندگان نمايشگاه سال قبل به سراغ رويدادهايى رفتند که محصولات جديد را در بر مى گرفت و به همين دليل چندان تعجب آور نيست که شرکت هاى جديدى خواستار حضو در اين آوردگاه آى تى منطقه باشند.

همچنين به گفتى کلى ريو مدير بازاريابى رسانه هاى کره تقريبا نيمى از شرکت هاى حاضر در غرفه کره در نمايشگاه در پى تاسيس دفترى در منطقه خاورميانه هستند.

از سوى ديگر همه شرکت هاى قديمى تر نيز که سالهاى قبل به صورت مستقل شرکت مى کرده اند هم فضاى غرفه هاى خود را بزرگتر کرده اند.

چينى ها نيز امسال 55 شرکت جديد خود را به جيتکس مى آورند که به گفته آنان توانسته اند رشد مطلوبى را در زمينه آى سى تى در چين داشته برخوردار بوده اند. همچنين تايوان نيز 46 شرکت جديد خود را در جيتکس به همگان نشان خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا