تکنولوژی

مرکز صنايع نوين از حضور محصولات ايرانی در جيتکس حمايت می کند

ایسنا – مركز صنايع نوين‌، وابسته به وزارت صنايع و معادن از حضور شركت‌هاى ايرانى در جى‌تكس 2004 حمايت مى‌كند.

”مهندس محمد ثروتي” معاون مركز صنايع نوين در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: مركز صنايع نوين در راستاى اهداف و ماموريت‌هاى خود با انگيزه‌ى دست‌يابى به بازارهاى خارجى و معرفى توانمندى‌ شركت‌هاى نرم‌افزارى ايرانى از حضور محصولات برتر شركت‌هاى داخلى در نمايشگاه‌هاى خارجى حمايت مى‌كند.
وى، ادامه داد: غرفه‌ى صنعت نرم‌افزارى ايران براى دومين سال پياپى در جى‌تكس، در مساحتى حدود 90 متر مربع برگزار مى‌شود كه حداقل 10 شركت ايرانى در آن به ارائه‌ى محصولات خود خواهند پرداخت.

وى، افزود: حضور جمعى موفق ‌شركت‌هاى ايرانى در سال گذشته و تبادلات تجارى و نى با ساير كشورها و شركت‌هاى نرم‌افزارى خارجى باعث شد تا مركز صنايع نوين در سال جديد نيز نسبت به راه‌اندازى غرفه‌اى واحد در نمايشگاه‌ جى‌تكس اقدام و طى آن تسهيلاتى را براى شركت‌هاى ايرانى فراهم كند.

وى، تصريح كرد: معتقديم صنعت نرم‌افزار، توانمندى‌هاى بالقوه‌ى متعددى دارد كه در صورت توجه شايسته به آن‌ها و حمايت‌هاى لازم مى‌تواند نقش خوبى در عرصه‌هاى جهانى ايفا كند.
وى، ادامه داد: سابقه‌ى حضور سه دوره در نمايشگاه‌هاى خارجى در سطح اروپا و منطقه‌ نشان داد شركت‌هاى خارجى نسبت به صنعت مستعد ايران و بازار كشور اطلاع كافى ندارند، بنابراين اگر بتوانم وجهه‌ى خوبى از ايران ترسيم كنيم، اميدوار خواهيم شد كه راه‌هاى حضور در بازارهاى جهانى را سريع‌تر سپرى كنيم.

ثروتى، خاطر نشان كرد: ارتباط با خارج از كشور و بررسى نيازهاى آن‌ها ما را نسبت به تامين نيازهاى تكنولوژيكى آن‌ها آگاه‌تر كرده و باعث مى‌شود بتوانيم در آينده تعاملات خوبى داشته باشيم.

وى، ياد آور شد: از ديگر اهداف ما ايجاد روحيه‌ى خود باورى براى شركت‌هاى ايرانى است كه در صورت انديشيدن تمهيدات، اين امكان وجود خواهد داشت كه به راحتى به بازارهاى خارجى وارد شوند. همچنين به دنبال آن هستيم كه توجه شركت‌هاى خارجى را به سفارش كارهاى فنى به صورت out source به شركت‌هاى ايرانى جذب كنيم، تا از اين طريق توان خدمات فنى مهندسى شركت‌هاى ايرانى را تقويت و براى آن بازاريابى كنيم.

معاون مركز صنايع نوين، در پايان ياد آور شد: شركت‌هاى ايران علاقه‌مند به حضور در نمايشگاه جى‌تكس با مراجعه به سايت شركت ثناراى به عنوان مجرى برگزارى نمايشگاه، نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند تا در اولين فرصت نسبت به انتخاب شركت‌هاى برتر براى حضور در جى‌تكس اقدام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا