تکنولوژی

مجوز راه‌اندازى IDCها به انجمن صنفى كارفرمايان شبكه‌هاى اينترنتى داده شد

ایسنا – بعد از ارايه‌ى طرح راه‌اندازى IDC يا طرح تجميع ISP‌ها به وزارت ارتباطات مجوز راه‌اندازى اين طرح به انجمن صنفى كارفرمايان شبكه‌هاى اينترنتى داده شد و در حال حاضر اقداماتى در خصوص ايجاد محل مناسب در حال پى‌گيرى است.

”مصطفى محمدي” رييس انجمن صنفى كارفرمايان شبكه‌هاى اينترنتى، در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا، افزود: با شناسايى محل مناسب جهت تجميع ISP‌ها و دريافت امكانات مخابراتى از وزارت ارتباطات براى حل مشكلات ISPها و سرويس دهى بهتر به كاربران تلاش مى‌كنيم.

وى در خصوص طرح راه‌اندازى IDC ، گفت: با توجه به پراكندگى شركت‌هاى ISP در سطح شهرها به شركت مخابرات ايران پيشنهاد داده شد كه امكانات لازم را در ختيار انجمن جهت ايجاد ساختمان‌هايى در شهر براى تجمع ISP‌ها قرار دهد تا تمامى ارايه دهنده‌هاى سرويس‌هاى اينترنتى يك منطقه در يك ساختمان جمع شوند.

وى، در رابطه با روند فعلى ارايه‌ى خدمات توسط ISPها اظهار داشت: مشكلات ISPها با شركت مخابرات به دور از منطق نيست. شركت مخابرات ايران بايد همكارى بيشترى با ISP‌ها داشته باشد و امكانات بيشترى را در اختيار اين شركت‌ها قرار دهد تا اين روند به سمت بهتر شدن حركت كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا