تکنولوژی

وب سايت تخصصی ميزبانی وب راه اندازی شد

بخش خبر آی تی ایران – وب سايت تخصصى بحث و گفتگو در مورد موضوع هاى مربوط به خدمات ميزبانى وب سايت در ايران راه اندازى شد.

بنا به این گزارش در جهت ارائه امکان شفاف سازى مسائل مربوط به خدمات ميزبانى وب سايت در ايران، وب سايت تخصصى بدون وابستگى به شرکت و سازمان خاصى و فق به عنوان محل تبادل نظر و دريافت اطلاعات براى کاربران و متخصصين اين صنعت راه اندازى شده است.

هدف اصلى اين وب سايت که با ساختار اتاق بحث و گفتگو يا فوروم طراحى شده اين است که به کاربران و علاقمندان اين امکان را بدهد تا با ساير کاربران، تبادل نظر آزاد داشته باشند که اين موضوع به شفاف شدن مسائل پيرامون اين صنعت کمک خواهد کرد.

همچنين اتاق هاى آموزشى در نظر گرفته شده که براى کسانى که در استفاده ار وب سايت خود دچار مشکل شده يا سوالاتى برايشان پيش مى آيد بتوانند به جواب برسند. کسانى هم که دنبال پيشنهاد هاى تخفيف و يا تبادل سرويس هستند در اين سايت به هدف خود خواهند رسيد.

شرکت ها هم اين امکان را خواهند داشت تا بصورت حرفه اى تر با کاربران و مشتريان ارتباط برقرار کنند و در يک محيط کاملا رقابتى و سالم، در کنار ساير شرکت ها، به ارائه اطلاعات بپردازند. از آنجائيکه فوروم ها اصولا براى تبادل نظر و ارسال و دريافت اطلاعات استفاده مى شوند، در اين سايت هم بر اين نکته تکيه شده و اتاق هاى بحث حول موضوع اطلاع رسانى تعريف شده اند و در عين حال اتاق هاى تبليغاتى هم وجود دارند.

تعريف اتاق ها در اين وب سايت بر اساس تجربه و بررسى نياز هاى اطلاعاتى کاربران صورت گرفته است. بديهى است که برخى از کاربران نيازهاى خاص خود را خواهند داشت که از طرف مسئولين سايت مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

اين وب سايت آماده عضو گيرى است و از همه علاقمندان دعوت به عضويت مى شود. همچنين همه گونه همکارى فکرى مورد استقبال قرار خواهد گرفت تا بتوان اين وب سايت را بعنوان مرکز تبادل نظر آزاد در زمينه خدمات ميزبانى وب در ايران تبديل کرد.

آدرس اينترنتى اين وب سايت:
http://www.webhostingtalk.ir

جهت تماس با مسئولين وب سايت با آدرس زير مکاتبه نمائيد :
[email protected]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا