تکنولوژی

همايش مشترك MGM و همكاران سيستم در CeBIT 2004 برگزار شد

بخش خبر آى تى ايران – گروه شركت‌هاى همكاران سيستم و MGM آلمان كه به تازگى شركت مهندى سيستم‌هاى پيشرفته‌ى ايران و آلمان را براى اجراى پروژه‌هاى دولتى در ايران تاسيس كرده اند، نشست مشتركى را روز بيستم و يكم مارس در نمايشگاه CeBIT 2004 و با حضور جمعى از مديران ايرانى كه از اين نمايشگاه شركت مى‌كردند، برگزار كردند.
ابتدا در اين همايش، شهريار رحيمى، قايم مقام گروه شركت‌هاى همكاران سيستم ضمن خوش‌آمد گويى به مهمانان، به ارايه‌‌ى مقدمه‌‌اى درباره‌ى برگزارى اين نشست پرداخت. پس از آن، نادر حريرى، از اعضاى هيات مديره‌ى گروه شركت‌هاى همكاران سيستم سه شركت Fujitsu-Siemens ، MGM و همكاران سيستم را به مهمانان معرفى كرد و توضيحاتى را در اين باره ارايه داد.
در ادامه آقاى زاتلر، يكى از مديران ارشد شركت Fujitsu-Siemens درباره‌ى پروژه‌هاى بخش عمومى در آلمان و مشاركت آنان با شركت MGM پرداخت و پس از آن، نادر حريرى مدل همكارى ميان همكاران سيستم و شركت MGM و اهداف مورد نظر براى اين همكارى را تشريح كرد.
در ادامه‌ى سخنرانى‌ها، دكتر دانيل برادكورب، مدير عامل شركت مشترك و تازه تاسيس همكاران سيستم و MGM ، توصيه‌هاى خود را به مديرانى كه از بخش‌هاى عمومى ايران در اين مراسم حضور داشتند، ارايه داد.
گفتنى آن كه قرار است در ماه مه، مدير عامل شركت MGM آلمان به همراه هيات بلندپايه‌اى از وزارت دارايى ايالت بايرن آلمان سفر رسمى به ايران دشته باشند و ضمن بازديد از بخش عمومى ايران، توصيه‌ها و پيشنهادهاى خود را مطرح سازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا