تکنولوژی

سايت فارسى ال جى راه اندازى شد

بخش خبر آى تى ايران – شركت ل جى الكترونيكس؛ در راستاى گسترش فرهنگ اطلاع رسانى به مشتريان و متخصصان و عموم مردم در زمينه محصولات و فعاليت هاى خود اقدام به راه اندازى سايت فارسى نموده است. براى بازديد از اين سايت به آدرس http://ir.lge.com مراجعه كنيد.
اين سايت از بخش هاى مختلفى از جمله بخش محصولات؛ پشتيبانى؛ تجربيات ال جى و درباره ما تشكيل شده است.
. ال جى همواره كوشيده است تا با سرلوحه قراردادن شعار Great Company Great People فقط يك شريك تجارى براى ايرانيان باقى نماند بلكه بعنوان يار و همراه دائمى مردم ايران با حضور در مشاركتهاى اجتماعى؛ صلح و دوستى را به ايرانيان هديه كند. به همين منظر؛ ال جى اقدام به برگزارى جام صلح و دوستى معروف به جام ال جى نموده است. حضور فعال ال جى در كمك و يارى به زلزله زدگان بم؛ احداث پارك سئول در خيابان سئول تهران و حمايت از گروه موسيقى آريان از جمله فعاليت هاى ديگر ال جى در سال گذشته بوده است.
ال جى مى خواهد تا با راه اندازى سايت فارسى زبان خود گامى ديگر در راه نزديكى بيشتر با مردم ايران بردارد و ضمن ارائه خدمات بيشتر؛ به فرهنگ ايرانيان بيشتر نزديك شود. اين خدمات شامل معرفى محصولات با مشخصات كامل به زبان فارسى؛ عضويت در خبرنامه الكترونيكى ال جى؛ ارايه پاسخ به پرسشهاى شما مى شود. منوى جستجوى قدرتمند سايت ال جى شما را قادر مى سازد تا ضمن جستجو در سايت ال جى فارسى؛ بتوانيد در ديگر سايتهاى ال جى جستجو نماييد و به نتايج دلخواه خود برسيد. عضويت در خبرنامه ال جى يك راه خوب و مطمئن براى دستيابى سريع و آسان به جديد ترين اطلاعات و دستاوردهاى دنياى ديجيتال است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا