تکنولوژی

فاكس نيوز در پى افزايش تعداد كابران اينترنتى خود است

ايسنا – شبكه‌ى تلويزيونى فاكس نيوز براى افزايش كاربران خود كليپ‌هاى خبرى خود را در ماه‌هاى گذشته از ‌٣٠ به ‌٥٠ كليپ صوتى و تصويرى در روز ارتقا داده‌است.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، از سرويس ارتباطات جام‌جم آنلاين، شبكه‌ى تلويزيونى كابلى فاكس نيوز كه در سال ‌١٩٩٦ توسط روپرت مرداك راه اندازى شد، در سال ‌٢٠٠٠ و در هنگام انتخابات رياست جمهورى جرج دبليو بوش موقعيت خوبى در بين بينندگان تلويزيون كابلى آمريكا به دست آورد و در هنگامه‌ى جنگ با تروريسم بوش با نزديكى بيش از حد به پنتاگون و با استفاده از شعارهاى عوام فريبانه وطن پرستى توانست بينندگان زيادى براى خود دست و پا كند، ب طورى كه از شبكه‌ى رقيب خود سي.ان.ان براى هميشه جلو بيفتد.
اين شبكه‌ى تلويزيونى اما هنوز در زمينه‌ى اينترنت نتوانسته محبوبيت چندانى كسب كند.
وب سايت خبرى Foxnews.com در ماه ژانويه ‌٢٠٠٤ تنها توانست ميزبان ‌٥/٤ ميليون كاربر باشد حال آنكه وب سايت رقيب CNN.com در همين مدت تعداد ‌٢٣/٥ ميليون بيننده داشته است.
از اين رو مديران فاكس در تلاش‌اند تا در اين صحنه نيز از سي.ان.ان حداقل عقب نمانند و با استفاده از تمهيداتى كاربران اينترنتى خود را افزايش دهند.
متصديان فاكس اميدوارند با بهره گيرى از ترفندهاى جديد، كاربران اينترنتى خود را تا تا يك ميليون نفر زياد كنند.
يكى از راهكارهاى در نظر گرفته شده براى اين منظور بيشتر كردن تعداد كليپ‌هاى خبرى در سايت فاكس نيوز است. اين كليپ‌ها از مسائل داخلى تا حوادث خارجى را پوشش مى دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا