تکنولوژی

در جشنواره کارت اينترنت: بهترين ISP ها معرفى مى شوند

بهترين ISPها در 7 آيتم براى راهنمايى كاربران جهت خريدارى بهترين كارت اينترنت معرفى مى‌شوند.
سيد اميرضا شجاعى، دبير اولين جشنواره‌ى كارت اينترنت، درگفت و گو با خبرنگار سرويس IT خبرگزارى دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، در خصوص برگزارى اين جشنواره،اظهار داشت: اين جشنواره از 14 تا 20 مرداد ماه سال جارى در محل كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانان و با هماهنگى شركت مخابرات و وزارت پست با شعار «يك هفته با اينترنت» برگزار مى‌شود و در كنار بخش‌هاى جانبى، 63 ISP و ICP توانمندى‌هاى خود را به نمايش مى‌گذارند.
وى، افزود: هدف از برگزارى اين جشنواره را مى‌توان در 4 هدف عمده خلاصه كرد. اينترنت دهكده‌يى اطلاعاتى است كه كارت اينترنت، راهى كوتاهتر براى دسترسى آنان با كيفيت بالا و هزينه‌ى مناسب به اين اطلاعات است. ايجاد فرهنگ صحيح استفاده از اينترنت و گسترش سايت‌هاى فارسى زبان از ساير اهداف به شمار مى‌رود، به نحوى كه پس از جشنواره، كميته‌ى آمار، اولين آمار مربوط به استفاده كنندگان اينترنت به تفكيك رده سنى، جنسيت و ميزان استفاده را اعلام خواهد كرد.
وى، در ادامه، فروش كارت اينترنت با تخفيف جشنواره را از ساير اهداف بر شمرد و گفت: نمايشگاه در فضايى بالغ بر 4200 متر عرضه مى‌شود كه در حاشيه‌ى جشنواره، سه همايش جانبى در سالن 800 نفرى كانون پروش فكرى كدكان و نوجوانان با موضوعات متنوع در سه روز بر پا مى‌شود. هم‌چنين برگزارى 7 كارگاه آموزشى، اختصاص فضايى مربوط به كافى نت‌ها، اجراى كنسرت‌هاى موسيقى، آموزش اينترنت به كودكان و نوجوانان كه تماما به صورت رايگان مى‌باشد، از بخش‌هاى جشنواره محسوب مى‌شود.
وى، در ادامه، گفت: در مراسم افتتاحيه‌ى اين جشنواره، دكتر معتمدى، اعضاى شوراى شهر، شهردار تهران و مشاور عالى قوه‌ى قضائيه حضور خواهند داشت و در مراسم اختتاميه كه روز جشن بزرگ ISP و ICP محسوب مى‌شود، تنديس طلايى به بهترين ISP يا ICP از نظر داوران كميته و تنديس نقره‌يى به بهترين‌هاى ذكر شده از نظر كابران ارائه مى‌شود.
وى، اعضاى كميته داوران جشنواره را 13 نفر شامل مهندس داورى نژاد، فرهاد سپه رام، دكتر زارعيان، مهندس احمد‌وند، ميرزايى، محمدى، پارسا، سعيدى، خداورديان، يونس شكر خواه، دكتر جلالى، دكتر سليمى، و شهرام شريف ، ذكر كرد و گفت: يكى از افتخارات تشكيل كميته‌ى داروى بسيار قوى است كه به هيچ نهاد خاصى به صورت يك طرفه وابستگى ندارد. ضمن اينكه جشنواره هيچ حمايت كننده‌ى مالى دولتى يا خصوصى نداشته و تنها از حمايت‌هاى معنوى وزارت پست، شركت مخابرات ايران، شركت پست، انجمن شركت هاى انفورماتيك، انجمن صنفى كارفرمايان اينترنتى و كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانان برخوردار است.
دبير اولين جشنواره‌ى كارت اينترنت، در پايان گفت: در مرلسم اختتاميه علاوه بر اهدا تنديس طلايى و نقره‌يى در 7 بخش شامل بالاترين سرعت، كمترين اشغال خطوط، بهترين نحوه‌ى خدمات پشيبانى، خدمات online، ‌سيستم توزيع كارت اينترنت، بهترين كيفيت خدمات نسبت به قيمت و تنوع خدمات و نوآورى، بهترين ISPها معرفى مى‌شوند كه اين امر براى كاربرانى كه درصدد خريدارى كارت‌هاى اينترنت هستند مى‌تواند كمك كننده باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. راهکار ها و تکنیک های هوشمندانه برای رتبه سایت | آپدیت نهایی
    ترفندهای طلایی درباره رفع خطا های وبمستر تولز
    نکات اصلی و اساسی در مورد سایت پزشکان

    ترفند های کلیدی درباره چک لیست نگارش انشاء (آموزش گام به گام)

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا