شبکه‌های اجتماعی

چگونه حساب کاربری تلگرام را حذف کنیم؟

اگر به دلایل مختلف قصد حذف حساب کاربری خود از نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام را دارید، با مراجعه به آدرس https://telegram.org/deactivate می‌توانید این فرایند را به سادگی امکان‌پذیر سازید. به این منظور در کادری که در صفحه یادشده مشاهده می‌کنید شماره تلفن همراه خود را با فرمت “(شماره همراه)(کدکشور)+” وارد کرده (به عنوان مثال +980913….) و منتظر دریافت پیامکی حاوی کد تایید روی گوشی خود باشید. با وارد کردن کد تایید در قسمت Confirmation Code و ورد به سرویس، هشداری با مضمون حذف تمامی پیام‌ها، گروه‌ها و لیست مخاطبین در پرتو حذف حساب تلگرام، پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

در صورتی که از حذف حساب منصرف شده‌اید و قصد تغییر شماره مورد استفاده خود را دارید، در این بخش با کلیک روی لینک Click here که با رنگ آبی مشخص شده می‌توانید این راهکار را عملی سازید.

در بند پایانی نیز تلگرام تاکید کرده که در صورت محدود شدن فعالیت شما به علت موارد مرتبط با ارسال اسپم، حذف حساب کاربری محدودیت‌های موجود را از میان نخواهد برد.

در کادر پایین صفحه با موضوع ?Why are you leaving نیز می‌توانید دلیل خود را (البته پر کردن این کادر الزامی نیست) برای حذف حساب کاربری درج کنید. در نهایت، با تایید موارد یادشده، دو گزینه Yes,delete my account و Nope I’ll give it another try در مقابل شما قرار خواهد گرفت که گزینه سمت چپ (قرمز رنگ) به منزله تایید فرایند حذف حساب کاربری خواهد بود و گزینه سبز‌رنگ، انصراف شما از این فرایند را نشان خواهد داد.

با حذف حساب کاربری، پیغامی سبزرنگ به نشانه حذف اکانت تلگرام پیش رویتان قرار خواهد گرفت.

در نظر داشته باشید که با حذف حساب کاربری، اطلاعات شما از سرورهای تلگرام حذف خواهد شد اما پیام‌هایی که پیش از این برای دیگران ارسال کرده بودید همچنان برای مخاطب شما قابل رویت خواهد بود. در پایان بدنیست بدانید در صورت عدم ورود به حساب کاربری تلگرام به مدت 6 ماه، فرایند حذف حساب شما به‌طور خودکار انجام خواهدشد. با این وجود، می توانید این زمان را به 12 ماه افزایش دهید و یا روی یک یا سه‌ماه تنظیم کنید.

این مطالب را هم درباره تلگرام از دست ندهید :‌

بازیابی عکسها و مکالمات حذف شده در تلگرام

آنچه تلگرام دارد و واتس‌اپ ندارد

– لیست بهترین روبات‌های تلگرام

لیست کانال‌های رسمی تلگرام

منبع
آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫356 دیدگاه ها

  1. با سلام اگر حساب تلگرام خود را از طریق سایت دلیت کنم و مجددا راه اندازی کنم مخاطبینی ک قبلا مسدود بودند ایا ان بلاک میشن؟

    1. سلام . خسته نباشی من میخوام دلت اکانت تلگرام بزنم. چون تلگرام منو وقتی تو تل نبودم یکی دیگه نصبش کرده حالا هر کاری میکنم نمیتونم دوبار وارد تلگرام بشم . فک کنم یه رباط هستش چون تقریبا همیشه انلاینه و هر چی بهش پیام میدم بهش تحویل نمیده . و باهاش تبلیغات زیر ۱۸سال انجام میدن . و هر کاری میکنم نمیتونم دوباره وارد تلگرام بشم همش میگه بیش از حد تلاش کردید بعدا امتحان کنید .ممنون میشم اگه کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا