تکنولوژی

فروش محصولات جدید اپل آغاز شد

فروشگاه آنلاین Apple Store دوباره آغاز به کار کرد و این یعنی آخرین محصولات اپل بالاخره برای خرید علاقه مندان عرضه شدند و تمام علاقه مندان این برند می‌توانند از حالا سری قرمز رنگ آیفون 7، آیپد 9.7 اینچی، و آیفون SE ارتقا یافته را خریداری کنند.

سری جدید قرمز رنگ آیفون 7، که چند روز قبل معرفی شد هم حالا به مجموعه محصولات این شرکت اضافه شده است که ماه‌ها شایعه حضور آنها در سرتاسر دنیا پخش شده بود و حالا علاقه‌مندان به آیفون می‌توانند این گوشی محبوب را با رنگ جذاب و خیره کننده‌ قرمز جگری! که تا کنون مشابه آن در جایی دیده نشده است را خریداری کنند. قیمت آیفون 7 برای مدل 128 گیگابایتی، 749 دلار و آیفون 7 پلاس، 869 دلار است و نسخه‌های 256 گیگابایتی این محصولات به ترتیب 849 دلار و 969 دلار قیمت دارند.

مرتبط: آیفون قرمز اپل چه مشخصاتی دارد

آیپد جدید 9.7 اینچی که به عنوان مقرون یه صرفه‌ترین تبلت اپل تا کنون شناخته می‌شود، 329 دلار برای مدل 32 گیگابایتی قیمت دارد. این آیپد ظاهر مشابهی با آیپد ایر دارد و پردازنده سری آیفون 6 SE به روی آن تعبیه شده است. علاقه مندان به این محصول می‌توانند مدل 128 گیگابایتی این تبلت را با قیمت 429 دلار خریداری کنند و مدل‌های مجهز به WI-Fi+ Cellular Options و با قابلیت اتصال LTE به ترتیب 459 دلار و 559 دلار برای نسخه های 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی قیمت دارند.

مرتبط: متوجه شدید؟ اپل امروز تبلت جدیدی معرفی کرد

محصول جدید دیگری که معرفی شده است نسخه ارتقا یافته آیفون SE است که حالا با ظرفیت 64 گیگابایت و 128 گیگابایت عرضه می‌شود( تا قبل از این، نسخه قبلی این محصول فقط با 16 و 64 گیگابایت موجود بود). به جز میزان ظرفیت حافظه، بقیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول مانند قبل است و با قیمت 399 دلار و 499 دلار عرضه می‌شود.

اپل همچنین نسخه ارتقا یافته آیپد مینی 4 را نیز با ظرفیت 128 گیگابایت حافظه عرضه کرده است و اوایل این هفته نیز اپل واچ جدید را معرفی کرد. تمامی این محصولات به صورت آنلاین و همچنین برای خرید از فروشگاه های Apple Store  عرضه شده‌اند.

مرتبط: کلیپس : اپلیکیشن ساخت ویدیو اپل 

 

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا