تکنولوژی

دوچرخه‌های الکتریکی شرکت «کانندیل» معرفی شدند

شرکت Cannondale به تازگی از دو دوچرخه الکتریکی جدید به نام‌های Moterra و Habit NEO برای طرفداران ورزش دوچرخه‌سواری رونمایی کرد.

شرکت کانندیل که سالهاست در زمینه تولید انواع دوچرخه فعالیت می‌کند و با حضور در انواع مسابقات دوچرخه‌سواری، نامی‌برای خود در این عرصه دست‌وپا کرده، اخیرا به تولید دوچرخه‌های الکتریکی روی آورده و دو محصول جدید Moterra و Habit NEO را معرفی کرد.

هر دو دوچرخه از موتور 250 واتی شرکت بوش بهره می‌برند که از گشتاور و نیروی مناسبی برخوردار است. اگرچه کانندیل جزییاتی را در این رابطه منتشر نکرده اما گفته می‌شود که دوچرخه‌های الکتریکی Moterra و Habit NEO به باتری‌های 500 و 625 وات‌ساعتی مجهز خواهند بود.

مدل Moterra که ویژه مسیرهای نسبتا کوهستانی طراحی شده، دوشاخه‌های بزرگ‌تر برای مقاومت در برابر ضربات بهره می‌برد و چرخ‌های آن نیز در دو مدل 29 و 27.5 اینچی قابل خرید است. طراحی بدنه این دوچرخه نیز به گونه‌ایست که به حافظ تعادل راننده نیز کمک خواهد کرد.

مدل دوم یعنی Habit NEO نیز برای علاقمندان به سرعت طراحی شده است. دوشاخه عقب این دوچرخه، 130 میلیمتری است و در قسمت جلویی نیز از یک دوشاخه 140 میلیمتری بهره می‌برد.

این دو دوچرخه از فیبر کربین BallisTec ساخته شده‌اند که سبکی، چابکی و مقاومت بالایی را برای بدنه به ارمغان می‌آورند. همچنین از تکنولوژی تعلیق Proportional Response نیز در این دوچرخه‌ها استفاده شده است.

از دیگر ویژگی‌های این دو محصول می‌توان به ترمزهای دیسکی هیدرولیک با روتورهای 220 یا 200 میلی‌متری و چراغ‌های جلوی Supernova اشاره کرد.

گفتنی است دوچرخه Moterra در سه مدل به همراه نسخه Moterra SE عرضه خواهد شد و دوچرخه Habit NEO نیز در چهار مدل به دست خریداران خواهد رسید.

 

دوچرخه‌های الکتریکی شرکت «کانندیل» معرفی شدند
Cannondale Habit NEO

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا