اپل

آبا اپل در کنفرانس WWDC 2019 به کار آیتیوز پایان می‌دهد؟

بسیاری از کاربران، اپل را با آیتیونز می‌شناسند. برنامه‌ای که تقریبا 18 سال از عمر آن می‌گذرد و کاربران از آن برای کارهایی از قبیل خرید موزیک، ویدیو، کتاب، همگام‌سازی با دیگر دستگاه‌های مبتنی بر iOS و غیره استفاده می‌کردند.

اما اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که کوپرتینویی‌ها قصد دارند تا به کار این اپلیکیشن پایان دهند. طبق گزارشی که به‌تازگی توسط بلومبرگ منتشر شده، اپل قصد دارد تا در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC 2019 خبر بازنشستگی این برنامه را رسما اعلام کند.

روز گذشته نیز برخی منابع خبری، تصاویری را منتشر کردند که با استناد به آن‌ها می‌توان گفت که اپل به جای آیتیونز، اپلیکیشنی جداگانه را برای موزیک و برنامه‌های تلویزیونی عرضه خواهد کرد.

شاید یکی از دلایل اتخاذ این تصمیم توسط اپل، سنگینی بیش از حد و پرحجم بودن این برنامه به دلیل دربرگیری بالا باشد. مساله‌ای که سبب می‌شد بسیاری از کاربران به استفاده از اپلیکیشن‌های مشابه روی می‌آوردند.

از این‌رو، پیش‌بینی می‌شود اپل در آینده برنامه‌های مستقل و جداگانه‌ای را برای کاربران محصولات خود عرضه کند تا از این طریق بتواند رضایت دارندگان محصولات خود را جلب کند.

گفتنی است کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل روز دوشنبه همین هفته برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا