تکنولوژی

تصاویر لورفته از شیائومی «می میکس 3»

بدون شک «می میکس 3» یکی از اسمارت‌فون‌های تحت برند شیائومی است که بسیاری از طرفداران منتظر معرفی آن در سال 2018 هستند و حال به‌نظر می‌رسد تصاویر و رندرهایی از این اسمارت‌فون در وبسایت‌های چینی منتشر شده است. اگر این تصاویر و اطلاعات حقیقت داشته باشند، این اسمارت‌فون هم همانند گوشی Vivo Nex به دروبین سلفی متحرک مجهز شده است. به جز این مورد، دیگر ویژگی‌های تقریبا مشابه می میکس 2 طراحی شده‌اند. اگر دوربین سلفی واقعا به حاشیه بالای صفحه انتقال داده شده باشد بنابراین شیائومی موفق شده حاشیه جزئی پایین صفحه می میکس 2اس که دوربین سلفی را در آنجا قرار داده بود نیز حذف کند.

همانطور که در تصاویر هم می‌بینید، این اسمارت‌فون به دوربین اصلی دوگانه در پشت بدنه مجهز شده و فلاش ال‌ای‌دی هم در بین این دو لنز جای گرفته است. همچنین تمام کلیدهای فیزیکی در سمت راست دستگاه و درگاه سیم‌ کارت در سمت چپ قرار گرفته است. در حالی که نمایشگر دستگاه در گوشه‌ها حالت خمیده دارد، به نظر می‌رسد در بدنه دستگاه و روی نمایشگر از همان ترکیب شیشه و سرامیک استفاده شده باشد. البته لازم به ذکر است که این احتمال قوی وجود دارد این تصاویر جعلی و نامعتبر باشند و یک نفر مسلط به طراحی فقط دوربین سلفی می میکس 2اس را به بالای صفحه انتقال داده باشد چراکه این تصاویر شباهت بسیار زیادی به می میکس 2اس دارند. تصویر بعدی هم روی دروبین سلفی این گوشی متمرکز شده که مکانیزم آن همانطور که می‌بینید شباهت زیادی به گوشی معروف Vivo Nex دارد. طبق این مکانیزم، زمانی که بخواهید از دوربین سلفی استفاده کنید، لنز دوربین از درون بدنه بیرون خواهد آمد و در واقعی که نیازی به آن نیست، درون بدنه گوشی فرو می رود.

می میکس 3 در بخش پایینی نمایشگر از حاشیه کمی برخوردار نیست اما اگر شیائومی واقعا قصد دار دوربین سلفی را اینگونه به بالای دستگاه انتقال دهد بنابراین این حاشیه در قسمت پایین تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و شیائومی را به اسمارت‌فون تمام صفحه واقعی یک قدم دیگر نزدیک ‌می‌کند. تنها مانعی که باعث تمام صفحه نشدن می میکس 2اس شد همین دوربین سلفی بود که در حاشیه پایین صفحه قرار گرفته بود. حال که می میکس 3 این فرصت را دارد تا تبدیل به اولین گوشی تمام صفحه شیائومی تبدیل شود، البته در صورتی که این تصاویر حقیقت داشته باشند. ضمنا با توجه به این تصاویر یک حسگر اثرانگشت هم در زیر صفحه نمایشگر این گوشی به‌کارگرفته شده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    شیائومی گوشی دو سیم کارته Redmi 2A را با قیمت ارزان معرفی کرد

    اخبار و مقالات مرتبط با تلویزیون شیائومی Mi TV 4S L55M5-5ASP مدل 55 اینچ

    شیائومی 12S اولترا در برابر آیفون 13 پرو مکس و سایر پرچمداران بازار چه حرف‌هایی برای گفتن دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا