گوناگون

هتل درویشی مشهد

مشهد یکی از شهرهای زیارتی کشور ما است که سالانه میزبان مسافران داخلی و خارجی بسیاری است. شهر مشهد دارای هتل‎های لوکس و مجهز بسیاری است که یکی از آن‌ها هتل درویشی مشهد است. این هتل پنج ستاره در اصلی‌ترین خیابان منتهی به حرم مطهر قرار دارد، طوری‌که شما می‌توانید با ده دقیقه پیاده‌روی به حرم امام رضا برسید. هتل درویشی مشهد دارای ۲۳ طبقه است و به‌عنوان مرتفع‌ترین مرکز اقامتی و تنها هتل آتریوم شرق کشور شناخته شده است. این هتل دارای خدمات و امکانات بسیاری است. اگر می‌خواهید درباره هتل درویشی مشهد اطلاعاتی را کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

معرفی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی یکی از لوکسترین هتل‌های شهر مشهد است، این هتل در سال ۱۳۹۰ و در خیابان امام رضا به بهره‌برداری رسید. هتل درویشی مشهد یکی از هتل‌های پنج ستاره شهر مشهد است که ۲۲۳ اتاق و سوئیت دارد. درواقع این هتل مجلل مانند یک شهر کوچک است که تمام امکانات را برای رفاه حال مسافران خود ارائه می‌دهد. امکانات این هتل شامل اتاق‌های متنوع و سالن‌های پذیرایی تا امکانات تفریحی و مراکز خرید است. هتل درویشی این امکان را دارد که هرگونه رویای شما را از اقامت به واقعیت تبدیل کند.

هتل درویشی مشهد محیطی را برای فضای سبز سرپوشیده و روباز در قالب روف گاردن قرار داده است که آماده پذیرایی از مهمانان و زائران است. اگر شما قصد سفر به مشهد و اقامت در این شهر را دارید ما پیشنهاد می‌کنیم قبل از سفر اقدام به رزرو هتل مشهد کنید تا دیگر نگرانی در این زمینه نداشته باشید و سفری به‎یاد ماندنی را تجربه کنید.

هتل های شهر مشهد

امکانات هتل درویشی مشهد

یکی از فاکتورهایی که باعث شده است بسیاری از زائران این هتل را برای اقامت خود در شهر مشهد انتخاب کنند، امکانات بسیار خوب هتل درویشی است. برخی از امکانات هتل درویشی مشهد به‎شرح زیر است:

  • هتل درویشی مشهد دارای ترانسفر رایگان رفت و برگشت از فرودگاه و راه آهن است.
  • این هتل دارای سالن بدنسازی است که شما می‌توانید با استفاده از بهترین تجهیزات ورزشی، ساعتی را در این سالن ورزش کنید.
  • مجموعه آبی هتل درویشی مشهد به‌عنوان اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ است که از مدرن‎ترین و برترین تکنولوژی‎ها و متخصصین برای ارائه خدمات به مسافران استفاده می‌کند.
  • شهربازی هتل درویشی یکی دیگر از بهترین تفریحات و خدمات سرگرم‌کننده برای کودکان است که شما می‌توانید با فرزندتان به بازی در این محیط بپردازید.
  • حمام سنتی درویشی نیز یکی از پرطرفدارترین قسمت‌های مجموعه آبی هتل درویشی است که باعث زنده‌کردن لحظات شیرین قدیم برای مسافران می‎شود. این حمام دارای محیطی آرام و پاکیزه است.
  • هتل درویشی دارای دو مرکز زیبایی برای آقایان و خانم‌ها است که دارای کادر حرفه‌ای با جدیدترین متد روز آرایشی و بهداشتی است.
  • ماهی‌درمانی یکی دیگر از امکاناتی است که در هتل درویشی وجود دارد و شما می‌توانید از آن بهره ببرید. درواقع شما با ۱۵ دقیقه ماهی‌درمانی می‌توانید خواص درمانی شگفت‌انگیزی روی گردش خون بدن، رفع خستگی، شادابی و طراوت پوست و ازبین‌بردن استرس داشته باشید.

امکانات هتل درویشی مشهد

اتاق‌های هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد دارای اتاق‌هایی متناسب با نیاز و سلیقه مسافران است. معماری اتاق‌های این هتل برگرفته از معماری ملل مختلف مانند روم، عرب، چین، مصر و دوره‌های ایران باستان و ایران اسلامی است که بسیار زیبا است. بسیاری از اتاق‌های هتل درویشی چشم‌اندازی به حرم مطهر دارد. اتاق‌های VIPکه دکور سلطنتی دارند در طبقه ۱۵ و ۱۶ واقع شده‌است، این اتاق‌ها دارای یک خواب و نشیمن و امکاناتی مانند سرویس فرنگی، جکوزی و… است. هتل درویشی اتاق‌های VIP دیگری مانند اتاق امپریال، کوئین و سوئیت امپریال نیز دارد.

اتاق‌های رویال از دیگر اتاق‌های این هتل است که در چیدمان آن از سبک‌های ملل مختلف بهره گرفته‌اند. اتاق‌های ویژه اقامتی هتل درویشی به‎صورت اتاق‌های توئین، اتاق و سوئیت امپریال است. این واحدها نیز دارای امکانات رفاهی بسیار عالی است که محیطی سرشار از آرامش را برای شما ایجاد می‌کند. اتاق‌های استاندارد نیز نوع دیگری از واحدهای اقامتی این هتل است که با ترکیبی از رنگ و احساس فصل‌ها، محیطی صمیمی را برای اقامت مسافران فراهم کرده است.

اتاق‏های هتل درویشی مشهد

رستوران‌های هتل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد دارای رستوران‌های مختلفی مطابق باسلیقه مسافران داخلی و خارجی است، طوری‌که توانسته است رضایت مسافران را با ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت به‌خود جلب کند. رستوران آتریوم یکی از رستوران‌های هتل درویشی است که در لابی هتل قرار دارد. این رستوران دارای سقف بلند شیشه‌ای است و در آن چهار درخت نخل بزرگ وجود دارد. در این رستوران انواع غذاهای اصیل و سنتی ایرانی پخت می‎شود. همچنین اگر شما غذای فرنگی را به غذای ایرانی ترجیح می‌دهید، می‎توانید به رستوران روف‌گاردن هتل درویشی مراجعه کنید که در طبقه دوم هتل قرار دارد. این رستوران دارای سقف و دیواره‌های شیشه‌ای است که گیاهان و گلدان‌های خاص، زیبایی این رستوران را چند برابر کرده است.

یکی دیگر از رستوران‌های هتل درویشی، رستوران فیروزه است. این رستوران در طبقه منفی یک هتل قرار دارد. رستوران فیروزه دکوراسیون بسیار جذابی دارد و توجه شما را بسیار جلب می‌کند. وجود گیاهان خاص و کم نظیر، فضایی زیبا و متفاوت را در این رستوران ایجاد کرده است. انواع فست‌های بین‌المللی از پیتزاهای ایتالیایی، سالادهای مدیترانه‌ای تا خوراک‌های سوخاری در منوی این رستوران قرار دارد. رستوران ارغوان نیز رستورانی است که صبحانه هتل درویشی را به خود اختصاص داده است. این رستوران و رنگ ارغوانی آن، هماهنگی خاصی با صبح دارد. درواقع شما در فضای آرامش‌بخش این رستوران، منظره‌ای وسیع از شهر مشهد را از طبقه چهاردهم مشاهده خواهید کرد.

رستوران‏های هتل درویشی مشهد

مشهد شهری زیارتی با هتل‌‏های لوکس

اگر شما قصد سفر و اقامت به شهر مشهد را دارید، بهتر است چند روز قبل از سفر اقدام به رزرو هتل کنید تا نگرانی در این زمینه نداشته باشید. شهر مشهد هتل‌های شیک و لوکس بسیاری دارد. هتل درویشی یکی از این هتل‌ها است که با امکانات رفاهی فوق العاده‌ای که دارد خاطره خوبی را در ذهن مسافران به‌جای خواهد گذاشت. برای رزرو هتل درویشی مشهد شما باید از سایت‌های معتبر اقدام به رزرو کنید. یکی از سایت‌های معتبر برای رزرو آنلاین هتل اسنپ تریپ است، که امکان رزرو هتل به‎صورت راحت و سریع وجود دارد. اسنپ تریپ دارای تیمی متخصص و حرفه‌ای است که بهترین قیمت را برای شما تضمین می‌کند و بیشترین تخفیف‌ها را برای رزرو هتل برای مشتریان خود فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا