گوگلگوناگون

۱۰ دلیل که ثابت می‌کند باید از تبلیغات گوگل ادز استفاده کنیم

آیا می‌دانید استفاده از تبلیغات گوگل چه اهمیتی دارند و چرا باید از آن‌استفاده کنیم؟ به نظر شما تبلیغات در Google AdWords چه اثری خواهد داشت؟

در سال‌های اخیر، شاهد تغییرات بسیار زیادی در دنیای بازاریابی به‌خصوص تبلیغات آنلاین هستیم. یکی از سیستم‌هایی که تغییرات بزرگی را در این زمینه به وجود آورده است، سیستم گوگل ادز است. اگر به دنبال یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغات آنلاین هستید، تبلیغات گوگل می‌تواند یکی از بهترین راه‌های ممکن باشد.

بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک، متوسط و بزرگ از خدمات تبلیغات گوگل استفاده می‌کنند. اگر شما هم به فکر موفقیت در کسب‌وکار خود هستید و می‌خواهید به اهداف خود برسید، روش‌های مختلفی پیش رویتان قرار دارد، اما ما قصد داریم در این مطلب در رابطه با دلایل استفاده از تبلیغاتی هدفمند، یعنی تبلیغات در گوگل صحبت کنیم.

استفاده از تبلیغات گوگل منجر به افزایش لید و مشتری خواهد شد

لید در دنیای بازاریابی به کاربری داده اطلاق می‌گردد که نسبت به خدمات و محصولات یک شرکت تمایل دارند. این دسته از کاربران، مشتریان راغب نیز نامیده می‌شوند. به همین ترتیب می‌توان گفت که یکی از کارآمدترین ابزارهای تولید لید، تبلیغات گوگل است. این سیستم این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که بر روی کاربرانی که به خدمات و محصولات شما رغبت نشان داده‌اند، تمرکز کنید. در واقع می‌توان گفت این کاربران، دقیقاً همان کسانی هستند که در نهایت می‌توانند به‌عنوان مشتری کسب‌وکار شما باشند.

نتایج تبلیغات در گوگل ادز، سریع و شفاف است

این سیستم به ارائه نتایج شفاف و سریع مشهور است. تمامی اطلاعات مربوط به کمپین از جمله کلمات کلیدی، تبلیغات کلیدی که از طریق بازدیدکنندگان وب‌سایت وارد شده است و همچنین هزینه‌های مربوط به کلیک‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل است که تجزیه‌وتحلیل این کمپین‌ها، بسیار آسان، شفاف و سریع خواهد بود.

نسبت به بازار خود شناخت بهتری خواهید داشت

شناخت بهتر نسبت به بازار، یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از این سیستم تبلیغاتی است. در واقع کمک می‌کند که نسبت به مشتریان خود شناخت و درک بهتری داشته باشید. گوگل ادز در رابطه با بازار هدف کسب‌وکارتان، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اطلاعات می‌توانند تأثیر بسزایی در بهبود خدمات و محصولات شما داشته باشند.

داده‌هایی که می‌توانند در شناخت بازار هدف، تأثیر داشته باشند، عبارتند از:

  • کلمات کلیدی که کاربران با سرچ کردن آن‌ها به وب‌سایت شما هدایت شدند.
  • سن کاربران
  • مکان جغرافیایی کاربران
  • دستگاهی که با استفاده از آن، جستجو کرده‌اند
  • روزها و زمان‌هایی که بیش‌ترین جستجو را داشته‌اند
  • گوگل ادز؛ پلتفرم بازاریابی انعطاف‌پذیر

افرادی که به‌طور منظم از این سیستم استفاده می‌کنند، می‌دانند که این سیستم به‌شدت انعطاف‌پذیر است. با توجه به این موضوع، می‌توان گفت که این سیستم برای انواع و اقسام سازمان‌ها مناسب است. با استفاده از این پلتفرم، می‌توان با تمرکز بر روی گروه خاصی از کاربران، کمپین‌ها را راه‌اندازی کرد. همچنین می‌توان رویکرد تبلیغات کلیکی یا نصبی گوگل را با توجه به مکان جغرافیایی کاربران و دستگاهی که برای اتصال به اینترنت استفاده می‌کنند، مشخص کرد.

منعطف بودن در تعیین هزینه تبلیغات گوگل و بودجه‌بندی بسیار مؤثر است. به‌عنوان‌مثال، به‌منظور مدیریت بهتر در راستای هزینه‌های بازاریابی، می‌توان بودجه روزانه تبلیغات کلیکی را مشخص کرد.

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

نمایش تبلیغات به‌صورت هدفمند

Google AdWords را به‌عنوان یکی از بهترین راه‌ها برای بازاریابی استد. دلیل آن هم این است که می‌توانید بر اساس کلمه کلیدی که فکر می‌کنید مشتریان بالقوه‌تان به دنبال آن هستند، نمایش تبلیغ خود را تنظیم کنید.

پر بازده‌تر بودن گوگل ادز نسبت به سئو

شما می‌توانید با استفاده از این سیستم، سایت خود را در صفحه اول گوگل نگه دارید. برای آن که با استفاده از سئو به نتایج دلخواه خود برسید باید ماه‌ها زمان بگذارید. به‌محض این که کمپین تبلیغاتی شما آغاز شود، نمایش تبلیغات شما نیز شروع خواهد شد.

استفاده از سیستم Google AdWords توسط رقبا

با توجه به مزایای این سیستم، افراد بسیار زیادی برای بیشتر دیده شدن به تبلیغات گوگل روی آورده‌اند. به همین دلیل است که کسب‌وکارهای مشابه، از این روش تبلیغات استفاده می‌کنند و هدف همه آن‌ها رسیدن به جایگاه بالایی در نتایج جستجو گوگل است.

بالا بودن امکان بازگشت سرمایه در این سیستم

در کمپین‌های بازیابی امکان بازگشت سرمایه زمانی وجود دارد که بتوان از طریق آزمایش و پیگیری، کمپین را بهینه‌تر کرد. زمانی که کاربران بر روی تبلیغات کلیکی، کلیک کنند هزینه پرداخت می‌شود و در تبلیغات نصبی نیز، هزینه‌ها به ازای نصب کاربران محاسبه می‌گردد.

به تعامل واداشتن مشتریان توسط گوگل ادز

جالب است بدانید که پشتیبانی تبلیغات YouTube از طریق تبلیغات گوگل انجام می‌شود. همچنین می‌دانید که یکی از فرم‌های مؤثر بازاریابی محتوایی، محتوای ویدئویی است؛ بنابراین با استفاده ازGoogle Adwords، می‌توانید تبلیغات خود را در YouTube نشان دهید.

تبلیغات در گوگل نیازی به پرداخت هزینه‌های سنگین ندارد

نسبت به دیگر گزینه‌های تبلیغاتی، ادودز برای تبلیغات مناسب‌تر است. در واقع می‌توان این سیستم تبلیغاتی را یکی از موفقیت‌های بزرگ گوگل دانست که به کسب‌وکارهای کوچک با بودجه کم کمک می‌کند.

کیان تجارت؛ ارائه‌دهنده خدمات تخصصی گوگل ادز

دانستید که Google Adwords، می‌تواند یکی از قدرتمندترین ابزار برای تبلیغات کسب‌وکار شما باشد. اگر بتوانید از این سیستم استفاده کنید، می‌توانید سرمایه خوبی به دست آورید و برای کسب‌وکارتان فروش بهتری ایجاد کنید. شرکت کیان تجارت، با داشتن مهارت‌های تخصصی گوگل ادوردز، آماده همراهی شما عزیزان برای نمایش تبلیغاتتان در گوگل با حداقل هزینه و حداکثر بازدهی است.

جمع‌بندی

امیدواریم که به‌خوبی دلایل استفاده از تبلیغات گوگل را متوجه شده باشید. کارشناسان شرکت کیان تجارت در کنار شما هستند و به شما کمک می‌کنند که به بهترین شکل با استفاده از Google Adwords به موفقیت کسب‌وکار خود کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا