استارتاپ

دو زیرمجموعه هلدینگ مکس در روز تجارت الکترونیک جایزه دریافت کردند

«ازکی» و «دکترتو» تندیس و جایزه روز تجارت الکترونیک را دریافت کردند.

دو زیرمجموعه هلدینگ مکس، «ازکی» و «دکترتو»، در روز تجارت الکترونیک موفق به دریافت جوایز برتر شدند. از کی در حوزه بیمه و دکترتو در حوزه بهداشتی و درمانی فعالیت می‌کند.

 در جریان رویداد «روز ملی تجارت الکترونیک» که با همکاری اینماد و وزارت صمت در روز ۲۴ مهرماه در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی برگزار شد. ازکی و دکترتو٬ دو استارتاپ زیرمحموعه هلدینگ مکس با دریافت تندیس از سوی مسئولان برگزاری٬به عنوان کسب‌وکارهای منتخب فعال در حوزه تجارت الکترونیک انتخاب شدند.

هلدینک مکس با اعلام این خبر در اکانت لینکدین خود نوشت: «ما در هلدینگ مکس بسیار خوشنودیم که شاهد موفقیت دو مجموعه برجسته ازکی و دکترتو به عنوان منتخبین کسب و کارهای تجارت الکترونیکی در روز تجارت الکترونیک هستیم. این موفقیت نشاندهندهی توانایی، تلاش مستمر و تعهد این پلتفرمها در ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان و ارتقای سطح تجارت الکترونیک در ایران است.

ازکی به عنوان یکی از پیشگامان حوزه فناوریهای بیمهای، توانسته با ارائه راهکارهای نوین، تحول بزرگی در صنعت بیمه کشور ایجاد کند. همچنین دکترتو با ایجاد بستری هوشمند برای ارائه خدمات درمانی و سلامت، نقشی حیاتی در بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی برای هموطنان ایفا کرده است

هلدینگ مکس، به عنوان سرمایه گذار و شریک این دو پلتفرم باور دارد که این دستاوردها تنها بخشی از پتانسیل واقعی این کسب و کارها در ارتقای رفاه اجتماعی و اقتصادی است

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا