ارز دیجیتال

معامله «بدون کارمزد» در بلک فرایدی بیتمکس، صرافی زیرمجموعه هلدینگ ماموت

صرافی ارز دیجیتال بیتمکس، زیرمجموعه خانواده هلدینگ ماموت، طرح جدیدی را به‌مناسبت بلک فرایدی به کاربران خود معرفی کرده است: معامله سریع، بدون کارمزد.

پیش از این در بخش معامله سریع بیتمکس، کارمزد هر معامله براساس نوع رمزارز و دیگر عوامل تاثیرگذار تعیین شده و از کاربران دریافت می‌شد و از تاریخ یکم آذرماه ۱۴۰۲، کاربران می‌توانند بدون هیچ کارمزدی از بخش معامله سریع، معاملات خود را انجام دهند. 

این تخفیف صد درصدی روی کارمزد، برنامه‌ جذاب بلک فرایدی صرافی ارز دیجیتال بیتمکس است. همچنین این طرح روی معامله سریع تمام رمزارزهای موجود در بیتمکس، فعال است.

صرافی بیتمکس

صرافی رمزارز بیتمکس،‌ از سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ماموت آغاز کرد. این صرافی همواره در تلاش است تا بهترین و ساده‌ترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند و ورود به دنیای کریپتوکارنسی را برای همه آسان‌تر و دلنشین‌تر کند.

از امکانات مختلف صرافی ارز دیجیتال بیتمکس می‌توان به معامله سریع (که درحال‌حاضر بدون کارمزد است)، بازار حرفه‌ای، خرید کارتی، کیف پول امن، لیست قیمت انواع رمزارزها به‌صورت لحظه‌ای و… اشاره کرد.

همچنین درحال‌حاضر، شما می‌توانید در «خرید کارتی» امن و سریع بیتمکس، هر تتر را ۲ هزارتومان ارزان‌تر خریداری کنید. این پیشنهاد ویژه برای کاربرانی که قصد اولین خرید کارتی تتری را دارند فعال است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا