چگونههوش مصنوعی

چگونه کیفیت عکس‌ها را با هوش مصنوعی ارتقا دهیم؟

هوش مصنوعی Remini ؛ ابزار ساده و کارآمد برای ویرایش تصاویر.

اگر دنبال ابزار یا برنامه‌ای برای ویرایش عکس هستید ولی نمی‌خواهید برای اینکار هزینه هنگفت پرداخت کنید، برنامه Remini  گزینه مناسبی برای شماست.

Remini یک اپلیکیشن دسکتاپ و موبایل است که با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر را ویرایش می‌کند. این برنامه که سال ۲۰۱۹ عرضه شده ، در حال حاضر ۱۰۲ میلیون کاربر ماهانه و ۱۲ میلیون دانلود ماهانه دارد و به رقیبی برای سایر شرکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Photopea و Fotor تبدیل شده است.

برنامه Remini هم به صورت موبایل و هم دسکتاپ در دسترس است که هر دو کاربردهای فراوانی دارند و استفاده از آنها ساده است.

۹ ویژگی کلیدی در Remini (بسته به سطح عضویت) در دسترس است، این ویژگی‌ها در سه شاخه اصلی ترکیب می‌شوند: تقویت عکس، اصلاح رنگ و تقویت ویدیو.

چگونه از Remini برای ویرایش عکس‌ها و پس‌زمینه آن‌ها استفاده کنیم؟

مرحله ۱: برای دسترسی به نسخه وب Remini، به صفحه اصلی آن بروید و با استفاده از حساب کاربری فیس‌بوک، گوگل یا اپل خود، یک حساب رایگان ایجاد کنید. پس از ورود به سیستم، می‌توانید اکانت خود را با پرداخت یک دلار برای یک هفته‌ آزمایشی (و بین ۷ تا ۱۰ دلار در هفته بعد از آن) به اشتراک‌های شخصی یا کسب‌و‌کاری ارتقا دهید.

مرحله ۲: Remini  یک آموزش برای کمک به یادگیری نحوه استفاده از آن ارائه می‌دهد. در کل استفاده از Remini  آسان است و آموزش ارائه‌شده توسط این پلتفرم به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی و با نظم بیشتری از ابزارها و قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده کنند.

مرحله ۳: پس از تکمیل آموزشRemini ، چند تصویر را برای تست انواع مختلف ادیت و ویرایش عکس انتخاب کنید. (توجه: بارگذاری دسته‌ای تصاویر فقط از طریق عضویت پرمیوم و کسب‌و‌کاری در دسترس است.)

مرحله ۴: تا ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا نرم‌افزار هوش مصنوعی Remini فرآیند اولیه ویرایش عکس را تکمیل کند. پس از تکمیل، می‌توانید تصویر خود را طبق نیاز ویرایش کنید، که شامل شش گزینه «زیباسازی»، سه سطح حذف پس‌زمینه و هشت نوع اصلاح رنگ است.

مرحله ۵: نکته‌ای که وجود دارد: شما فقط می‌توانید عکس ویرایش شده خود را با ثبت‌نام پرمیوم دانلود کنید که هزینه آن یک دلار برای یک هفته آزمایشی و سپس ۱۰ دلار در هفته خواهد بود.البته در صورت نداشتن عضویت پرمیوم، عکس نهایی شما بدون واترمارک به صورت JPEG، و در صورت داشتن نسخه پرمیوم به صورت PNG و TIFF  نیز قابل دانلود است.

Remini   قابلیتی دارد که می‌تواند تغییرات بعد از ویرایش عکس را به صورت «قبل و بعد» نمایش داده و برای مقایسه ارائه دهد که قابلیت بسیار جالبی است. در تصویری که اینجا می‌بینید، به نظر می‌رسد عکس «بعد» ویرایش زیادی ندارد، اما اگر روی تصویر زوم کنید متوجه خواهید شد که افکت های ویرایشی زیادی انجام شده است. به عنوان مثال، سفید کردن سفیدی چشم‌ها، حذف لکه‌ها بین دندان‌ها و پر کردن منافذ نسبتاً بزرگ پوست.

آیا می‌توان باید برای جایگزینی یک ویرایشگر عکس، از Remini استفاده کرد؟

از آنجا که Remini به صورت تخصصی روی بهبود عکس تمرکز دارد، شیوه استفاده از آن چندان پیچیده نیست. در حالی که Photopea و Fotor  قابلیت‌های حرفه‌ای بیشتری دارند، اما Remini به جای ارائه ابزارهای متنوع و زیاد، روی یک هدف مشخص تمرکز دارد، یعنی بهبود عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی. این تمرکز خاص برای افرادی که تنها به دنبال بهبود کیفیت عکس‌های خود هستند و نیازی به ابزارهای پیچیده و متعدد ندارند، مناسب‌تر بوده و هدف این دسته از کاربران را بهتر برآورده می‌کند.

Google Photos  و اپلیکیشن Photos در آیفون، به شما امکان می‌دهند عکس‌هایتان را به رایگان در گوشی ویرایش کنید، اما لزوماً راهی برای بهبود سریع و کارآمد عکس‌ها وجود ندارد . در نسخه اندرویدی اپلیکیشن Google Photos، ابزارهایی وجود دارند که به کاربران کمک می‌کند تا پس‌زمینه عکس‌های خود را بهبود داده یا تغییر دهند. علاوه بر این، اپلیکیشن به طور خودکار پیشنهادهایی ارائه می‌دهد که ممکن است به بهبود عکس یا ویرایش بهتر آن کمک کند.

با وجود قابلیت‌های مختلف در اپلیکیشن Google Photos (یا اپلیکیشن‌های مشابه)، کاربران همچنان نیاز دارند که به‌صورت دستی بین تنظیمات مختلف مانند روشنایی، کنتراست، اشباع رنگ، ویرایش پس‌زمینه، و غیره جابجا شوند تا به نتیجه مطلوب برسند. اما در Remini،  این بخش از فرآیند ویرایش، به صورت خودکار و در عرض چند ثانیه انجام می‌شود.

اگر ویرایشگر عکس هستید، Remini  می‌تواند به عنوان ابزاری برای بهبود کیفیت پروژه‌های شما عمل کند. اگر اشتراک پرمیوم تهیه کنید، به قابلیت‌های اختصاصی مانند امکان بارگذاری دسته‌ای تصاویر نیز دسترسی پیدا می‌کنید. از آنجا که شما می‌توانید میزان ویرایش توسط نرم‌افزار هوش مصنوعی را کنترل کنید، می‌توانید اعمال ویرایش‌ها را به حداقل برسانید تا تغییرات زیادی روی تصویر انجام نشود.

منبع: cnet

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا