اپل

نمایشگر هوشمند اپل احتمالا سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شود

اپل قصد دارد یک سیستم‌عامل جدید به نام homeOS را همراه با نمایشگرهای هوشمند خود که مدت‌هاست شایعه‌اش وجود دارد، معرفی کند. به گزارش مارک گورمن از بلومبرگ، اولین نمایشگر هوشمند اپل ممکن است به زودی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود. گزارش‌های مربوط به دستگاهی شبیه HomePod با نمایشگر، بیش از یک سال است که در حال انتشار است. گورمن در تابستان امسال اعلام کرده بود که اپل در حال کار بر روی یک نمایشگر هوشمند رومیزی با بازوی روباتیکی است که می‌تواند صفحه نمایش را برای دید بهتر به چرخش درآورد و زاویه آن را تغییر دهد.

در گزارش جدید، گورمن اشاره کرده است که دو نسخه از این دستگاه در دست ساخت هستند: یک نسخه ارزان‌قیمت که قابلیت‌های پایه مانند فیس‌تایم و کنترل‌های خانه هوشمند را ارائه می‌دهد، و نسخه پیشرفته با بازوی روباتیک که قیمت آن بیش از ۱۰۰۰ دلار خواهد بود.

بر اساس گزارش‌ها، ابتدا نسخه ارزان‌قیمت در سال آینده عرضه خواهد شد و پس از آن نسخه پیشرفته به بازار می‌آید. گورمن قبلاً گفته بود که نمایشگر هوشمند روباتیک ممکن است زودتر از سال ۲۰۲۶ عرضه نشود. با این حال، نیازی نیست برای تجربه آینده هوش مصنوعی خانگی اپل تا آن زمان صبر کنید. به گفته گورمن، هوش مصنوعی «Apple Intelligence» بخش کلیدی از تجربه کاربری هر دو دستگاه خواهد بود. وی همچنین اشاره کرد که «homeOS» بر پایه سیستم‌عامل «tvOS» اپل تی‌وی ساخته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا