موبایل

انتشار عکس لو رفته از گوشی سه‌تاشوی هواوی، در دستان مدیرعامل این شرکت

رقابت در بازار گوشی‌های تاشو داغ‌تر می‌شود

عکس‌های لو رفته جدیدی از گوشی سه‌تاشوی باریک هواوی منتشر شده که در دست مدیرعامل بخش مصرف‌کنندگان این شرکت- یو چنگ‌دونگ- دیده می‌شود. این تصاویر روز پنج‌شنبه توسط کاربر Weibo به نام Whylab به اشتراک گذاشته شدند و Android Authority نیز این خبر را گزارش کرده است.

به نظر می‌رسد این دستگاه وقتی به‌صورت گوشی هوشمند معمولی نگه داشته می‌شود، به اندازه‌ی گوشی‌های تاشوی تک‌لولا مانند سامسونگ گلکسی فولد ۶، باریک است (البته هنوز برآمدگی دوربین دیده می‌شود). Android Authority اشاره می‌کند که این دستگاه می‌تواند به حالت تبلت ۱۰ اینچی باز شود که اندکی بزرگتر از دیگر تاشوهای ۸ اینچی است و ممکن است به‌زودی تا ماه آینده عرضه شود.

در عکسی که هفته گذشته از چنگ‌دونگ هنگام استفاده از این دستگاه در حالت باز شده در هواپیما منتشر شد، چین‌هایی روی صفحه‌نمایش تبلت دیده می‌شد و یک دوربین کوچک جلویی در بالای سمت چپ آن قابل مشاهده بود.

گوشی‌های OLED سه‌تاشو، تاکنون بیشتر به‌عنوان دستگاه‌های با طراحی مفهومی و ابزارهای علمی-تخیلی وجود داشته‌اند، و شرکت‌هایی مانند شیائومی و TCL نمونه‌های اولیه‌ای از این طراحی را به نمایش گذاشته‌اند. سامسونگ، به‌عنوان پیشرو در زمینه دستگاه‌های تاشو نیز در نمایشگاه CES 2022 مدل Flex S را معرفی کرده است.

منبع:theverge

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا