اپلهوش مصنوعی

قابلیت‌های هوش مصنوعی مهم اپل برای iOS 18

از تولید اموجی با دستورات متنی تا تقویت مرورگر سافاری و روتوش عکس با هوش مصنوعی.

iOS 18 ممکن است تجربه استفاده از آیفون را کمی سرگرم‌کننده‌تر کند. بلومبرگ گزارش می‌دهد که ایموجی‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی از جمله ویژگی‌های جدیدی هستند که اپل در ماه آینده در کنفرانس WWDC معرفی خواهد کرد. گورمن می‌نویسد که این شرکت در حال توسعه نرم‌افزاری است که می‌تواند بر اساس متنی که کاربران می‌نویسند، به صورت فوری ایموجی‌های سفارشی ایجاد کند.

همچنین گزارش شده است که اپل گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری برای برنامه‌ها و صفحه اصلی آیفون فراهم می‌کند، مانند امکان تغییر رنگ آیکون‌های برنامه‌ها و مرتب‌سازی آزادانه‌تر موارد، به جای قفل شدن در قالب‌بندی شبکه‌ای. این تغییرات می‌تواند برای کاربران مشتاق به خلاقیت بیشتر در طراحی صفحه اصلی بسیار خوشایند باشد. البته این‌ها هنوز شایعه هستند و نباید آن‌ها را به عنوان قطعیت پذیرفت.

در هفته‌های منتهی به کنفرانس توسعه‌دهندگان سالانه اپل که از 10 ژوئن آغاز می‌شود، صحبت‌های زیادی درباره برنامه‌های هوش مصنوعی اپل وجود داشته است، اما گورمن پیشنهاد می‌کند که اپل به جای معرفی ویژگی‌های بسیار چشم‌گیر، به کاربردهای عملی فناوری تمرکز خواهد کرد. انتظار می‌رود اپل همکاری خود با OpenAI را اعلام کند و ممکن است تقویت‌هایی در زمینه‌هایی مانند جستجوهای Safari، سیری، رتوش عکس و تبدیل یادداشت‌های صوتی به متن ایجاد کند. این شرکت همچنین ممکن است ویژگی‌های هوشمند جدیدی برای خلاصه‌سازی اعلانات، صفحات وب و موارد دیگر معرفی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا