بازی

بازی محبوب GTA ۶ پاییز ۲۰۲۵ منتشر می‌شود

شرکت -Rockstar Games اعلام کرده که بازی محبوب GTA ۶ پاییز سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

بازی GTA  طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا دارد و بسیاری از آنها، مدت زیادی است که منتظر عرضه نسخه ۶ از این ویدیو گیم هستند. ویدیوی تریلر این نسخه، دسامبر سال ۲۰۲۳ توسط شرکت راک استار منتشر شد و از آن زمان تا کنون، بیش از ۱۹۰ میلیون بازدید داشته است.

Piers Harding تحلیلگر بازی‌های ویدویی در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی می‌گوید که مدت زمان زیادی است که  نسخه ۶ از بازی جی‌تی‌ای در حال توسعه است و این نشان می‌دهد باید منتظر قیمت گرانی برای این نسخه باشیم: «شرکت راک استار معمولا زمان زیادی صرف طراحی و توسعه بازی‌های خود می‌کند زیرا توجه زیادی به جزئیات داشته و می‌خواهد محصولات خود را به کامل‌ترین شکل ممکن عرضه کند. اما زمان انتظار برای عرضه نسخه ۶ از بازی جی‌تی‌ای، بسیار بیشتر از حد معمول بوده است.»

هاردینگ معتقد است که موفق بودن نسخه ۵ از بازی جی‌تی‌ای نیز باعث شد تا شرکت راک استار، برای عرضه نسخه ۶ فشاری حس نکرده و زمان بیشتری به توسعه آن اختصاص دهد.

تقریبا ۱۰ سالی از زمان عرضخ نسخه ۵ بازی جی‌تی‌ای می‌گذرد اما این نسخه همچنان منبع درآمد مهمی برای شرکت Take-Two Interactive، شرکت مادر راک استار محسوب می‌شود. شرکت Take-Two اخیرا اعلام کرده که تا به امروز، ۲۰۰ میلیون یونیت از نسخه ۵ بازی جی‌تی‌ای در سرتاسر دنیا به فروش رفته و سال گذشته تعداد مخاطبان این ویدیو گیم، ۳۵ درصد افزایش داشته است.

در واقع، بعد از بازی ماینکرفت، نسخه ۵ بازی جی‌تی‌ای دومین بازی پرفروش دنیا محسوب می‌شود.

منبع: bbc

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا