استارتاپایران

با سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر نگران دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه نباشید

دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه برای بسیاری از افراد، چیزی شبیه یک کابوس وحشتناک است. وقتی دلیل این همه ترس و اضطراب را از افراد می‌پرسیم، می‌گویند: «بعد از تصادف، باید کلی زمان بگذاریم، به صورت حضوری به شرکت بیمه برویم، از این اتاق به آن اتاق برویم، مدرک بدهیم و امضا بگیریم. تازه وقتی پرونده تشکیل شد، باید زمان زیادی منتظر بمانیم و چندین بار به شرکت بیمه مراجعه کنیم تا شاید بعد از چند وقت بتوانیم خسارتمان را از شرکت بگیریم.»

متخصصان بیمه‌بازار وقتی این همه دلهره و نگرانی صاحبان خودرو را دیدند، تصمیم گرفتند راه چاره‌ای بیندیشند تا بیمه‌گزاران را از شر این همه اتلاف وقت، اضطراب و انتظار برهانند. آن‌ها پس از کلی تجزیه و تحلیل به این نتیجه رسیدند که باید یک سرویس جبران خسارت راه‌اندازی کنند و با تسهیل فرایند جبران خسارت، نگرانی و دلهره ناشی از دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را برای همیشه از دل و ذهن کاربران خود ریشه‌کن کنند. در ادامه اطلاعات کامل‌تری در مورد این سیستم نوآورانه ارائه خواهیم داد:

آرامش و راحتی بیمه‌گزاران؛ رسالت و هدف بنیادین سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار

سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار با این هدف طراحی شده است که فرایند دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را برای افراد، راحت و بی‌دردسر کند. در صورتی که افراد بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی خود را از پلتفرم بیمه‌بازار بخرند، در صورت تصادف دیگر لازم نیست که به شرکت بیمه مراجعه کنند؛ بلکه می‌توانند با مجموعه بیمه‌بازار تماس بگیرند، تصادف خود را به کارشناسان بیمه‎بازار اعلام و تصویر خودروی خود را بر آن‌ها ارسال کنند.

کارشناسان بیمه‌بازار، خیلی سریع خسارت را ارزیابی می‌کنند و اطلاعات کاملی در اختیار افراد قرار می‌دهند. اکنون این کاربران هستند که باید برای دریافت خسارت از شرکت بیمه یا جبران خسارت از حساب شخصی خود تصمیم بگیرند. البته مشاوران بیمه‌بازار هم در هنگام تصمیم‌گیری به کاربران کمک می‌کنند و به آن‌ها مشاوره می‌دهند تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

در صورتی که کاربران به این نتیجه برسند که می‌خواهند از بیمه خود استفاده کنند و خسارت خود را از شرکت بیمه بگیرند، کارشناسان بیمه‌بازار به افراد کمک می‌کنند که مدارک لازم را آماده کنند. سپس مدارک به صورت آنلاین در سامانه بارگذاری می‌شود تا شرکت بیمه بتواند خسارت بیمه‌گزار را پرداخت کند.

در واقع با سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر کاربران نیازی به رفت و آمد مداوم به شرکت‌های بیمه و هدر دادن زمان و انرژی خود ندارند و با کمترین اضطراب و دلهره می‌توانند خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنند. در صورتی که شخصی بیمه شخص ثالث یا بدنه خودروی خودش را از بیمه‌بازار بخرد، در هنگام تصادف می‌تواند از مشاوره و همراهی مشاوران و متخصصان بیمه‌بازار بهره‌مند شود و فرایند دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه را با آرامش کامل پشت سر بگذارد.

کمپین تا آخرش باهاتیم؛ آغاز دوران دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه با آرامش کامل!

کمپین تا آخرش باهاتیم
کمپین تا آخرش باهاتیم

کمپین تا آخرش باهاتیم با این هدف راه‌اندازی شده است که افراد را از وجود سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار آگاه کند. در طول برگزاری این کمپین، حتی کسانی که بیمه شخص ثالث و بدنه خود را از بیمه‌بازار نخریده‌اند، می‌توانند اطلاعات خود را در صفحه مربوط به این کمپین در وب‌سایت بیمه‌بازار ثبت کنند و یک کد اشتراک مشاوره دریافت خسارت به صورت رایگان بگیرند تا در صورت تصادف، بتوانند از خدمات مشاوره و همراهی بیمه‌بازار بهره‌مند شوند.

با وجود سرویس جبران خسارت بیمه‌بازار، دیگر نگرانی و دلهره برای دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه بی‌معناست؛ چون این سرویس، فرایند دریافت خسارت را تا حد زیادی آسان و سریع کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا