موبایل

تا ۱۰ میلیون بهترین گوشی شیائومی کدام است؟

برای نقد و بررسی گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون باید همه جوانب مربوط به نیازتان را بسنجید. گزینه‌های مناسبی از بین محصولات این رده قیمتی شیائومی در معرض انتخابتان هستند. البته مشخصات فنی و امکانات آن‌ها را متفاوت می‌یابید؛ لذا برای رفتن به سراغ بهترین دستگاه باید معیارهای صحیحی را برای خودتان در نظر بگیرید. در ادامه این مطلب قصد داریم سری به بازار گوشی‌های شیائومی بزنیم و کم و کیف محصولات اقتصادی یا همان زیر ۱۰ میلیون تومان آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید!

پوکو M۶ پرو

M6 Pro را باید مشابه Redmi ۱.۵G، با رنگ دوگانه متمایز بدانیم. نوار مستطیل شکل دوربین در سطح صاف پشتی به جذابیتش می‌افزاید. این گوشی با رنگ‌های سبز جنگلی و مشکی عرضه شده است. همچنین، دارای پشتی شیشه‌ای، اسکنر اثرانگشت کناری و استاندارد محافظت محیطی IP53 مقاوم در برابر پاشش آب است. نمایشگر ۶.۷۱ اینچی FHD+ با جای دوربین سلفی مرکزی، در فضای داخل و باز خوب به نظر می‌رسد و از نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۵۰ نیتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات متمایز شیائومی M۶ Pro

شاید یکی از دلایل قرارگیری آن در فهرست بهترین گوشی شیائومی، پردازنده‌اش باشد. آن را به چیپست اسنپدراگون ۴ نسل ۲ مجهز کرده‌اند که وظایف ضروریتان را به خوبی انجام می‌دهد. لذا آن را می‌توانیم دستگاه توانمندی برای کاربردهای روزمره بدانیم. عمر باتری استثنایی این محصول در طی روز انرژی لازم را فراهم می‌کند. از طرفی، دوربین اصلیش عملکرد مناسبی در شرایط نور روز دارد. اما دوربین کمکیش کمی دارای محدودیت دینامیکی است.

Xiaomi Redmi Note ۱۱S؛ برای بهترین کارایی!

برای آنکه بدانید قیمت گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان کدام بهتر است، جزئیات جالب ردمی نوت ۱۱ اس را باید ببینید! این دستگاه تعادل مناسبی بین به‌صرفه بودن و کارکرد برقرار می‌کند. Note ۱۱S در واقع، طراحی مشابهی با Redmi Note ۱۱ دارد و دارای پشتی پلاستیکی مات، قاب مسطح فلزی و استاندارد IP53 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. حتی بلستر IR برای کنترل کردن دستگاه‌ها و بلندگوهای استریو دارد. ماژول دوربین آن نیز به دلیل لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی کمی از قابش بیرون زده است.

نمایشگر، باتری و دوربین باکیفیت؛ همه چیز با Redmi Note ۱۱S فراهم است!

صفحه نمایش ۹۰ هرتزی AMOLED تصاویری پویا نشان می‌دهد و آن را برای مصرف چندرسانه‌ای و کاربری روزانه بسیار جذاب می‌کند. این گوشی با پشتیبانی کردن از Helio G۹۶، عملکرد مناسبی دارد؛ اگرچه فاقد اتصال ۵G است. دوربین آن عکس‌های دقیقی می‌گیرد، اما می‌توانست کارآمدتر باشد!

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

برای نقد و بررسی گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون، به این دستگاه پرطرفدار نیز باید سر بزنید. Note ۱۱ Pro+ ۵G را با پشتی پلاستیکی مات، قاب مسطح با جلوه فلزی و رده‌بندی IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب طراحی کرده‌اند. همچنین، دارای بلستر IR برای کنترل کردن دستگاه و بلندگوهای استریو است. ماژول دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلیش نیز حسی از پیچیدگی می‌آفریند! این گوشی ردمی شیائومی را با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10 و روشنایی مطلوب می‌یابید. ویدیو استریمینگ و کار کردن با مرورگرها در این دستگاه لذت‌بخش هستند.

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G را بیشتر بشناسید!

پردازنده Mediatek Dimensity ۹۲۰ باعث می‌شود تا این گوشی به آسانی از عهده کارهای روزمره بر بیاید. اگر همچنان می‌پرسید که تا ۱۰ میلیون بهترین گوشی شیائومی کدام است، باید به کیفیت کار دوربین‌های این گوشی توجه کنید. علاوه بر لنز اصلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی آن تطبیق‌پذیری مطلوبی و ماکرو نیز کارکری قابل قبول دارد. باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را نیز باید برای استفاده روزانه مناسب بدانید که با شارژ سیمی ۱۲۰ واتی می‌تواند شارژ صفر تا ۱۰۰ درصد را در ۱۵ دقیقه فراهم کند.

نقد و بررسی گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون به سبک Redmi Note ۱.4G

طراحی متقارن این گوشی با دوربین سه‌گانه پشتی و گوشه‌های گرد برای جابجایی راحت تکمیل شده است. پشتی پلاستیکی شیشه‌مانندش بازتابی زیبا دارد اما اثر انگشت رویش می‌ماند. این دستگاه با داشتن استاندارد IP54 در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم است. گنجاندن محافظ سیلیکونی یکپارچه نیز محافظت بیشتری را به آن می‌افزاید. نمایشگر آن ۶.۶۷ اینچی آن را از نوع AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی حداکثری ۱۸۰۰ نیتی عرضه کرده‌اند. حاشیه‌های نازکش نیز تجربه تماشای فراگیر را ارتقا می‌دهند و بلندگوهای استریو دوگانه با Dolby Atmos کیفیت صدای غنی را فراهم می‌کنند.

نگاهی دقیق‌تر به ردمی نوت ۱.4G

پردازنده اسنپدراگون آن با نسخه ۴G سازگار است؛ در حالی‌که برای اتصال ۵G باید دستگاه مجهز به چیپست مدیاتک را به کار بگیرید. سنسور اثر انگشت درون صفحه نیز قفل گوشی را به سرعت باز می‌کند. دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قابلیت بزرگنمایی عالی را بدون افت کیفیت فراهم می‌کند. با وجود این، مشکلاتی مانند عدم وجود HyperOS در هنگام راه‌اندازی این گوشی به چشم می‌زنند. در مجموع، این دستگاه می‌تواند پاسخی قانع‌کننده به این پرسش ذهنی باشد که «تا ۱۰ میلیون بهترین گوشی شیائومی کدام است؟».

بهترین گوشی شیائومی 10 میلیون ردمی نوت 13

کمی در ردمی نوت ۱.۴G عمیق شوید!

Xiaomi Redmi Note ۱.۴G به صفحه نمایش OLED از نوع ۱۲۰ هرتزی با حداکثر روشنایی مطلوب و اندازه ۶.۶۷ اینچی مناسب برای مصارف چندرسانه‌ای مجهز است. این گوشی عملکرد مناسبی به کمک پردازنده Qualcomm SM6225 Snapdragon ۶۸۵ فراهم می‌کند. نوع ۴G آن را باید انتخابی منطقی برای اکثر کاربران بدانیم؛ زیرا شبکه‌های ارتباطی فعلی وظایفی مانند پخش جریانی و پیام‌رسانی را به‌طور اثربخشی تأمین می‌کنند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن نسبت به لنز ۴۸ مگاپیکسلی نسخه ۵G عکس‌های باکیفیت‌تری می‌گیرد. لنزهای فوق عریض و ماکرو نیز سازگاری خوبی دارند.

پیکربندی حافظه، باتری و طراحی متمایز

نقد و بررسی گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون می‌تواند به این دستگاه نیز تعمیم یابد؛ چرا که رم ۴ و حافظه ۶۴ گیگابایتی با فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقای آن از طریق اسلات اختصاصی microSD می‌توانند کاربردی باشند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هم با شارژ سیمی ۳۳ واتی سرعت شارژ خوبی تدارک می‌بیند. این گوشی با شیشه گوریلا گلس ۳ در جلو و پشتی و فریم پلاستیکی عرضه شده و با درجه محافظت محیطی IP53 در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است.

بهترین گوشی شیائومی تا 10 میلیون پوکوm5

Xiaomi Poco M5s

این دستگاه را در سپتامبر ۲۰۲۲ معرفی کردند و اطلاعات دقیقش را می‌توانید همراه با محصولات دیگر شیائومی در لینک زیر مرور کنید:

https://www.ecell.ir/category/mobile-phone/

پوکو M۵s نمایشگر ۶.۴۳ اینچی AMOLED Dotdisplay از نوع FHD+ دارد که تجربه تماشای فراگیری را با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی فراهم می‌کند. روشنایی صفحه نمایش آن از ۴۵۰ (معمولی) تا ۱۱۰۰ نیت (اوج) متغیر است.

تا ۱۰ میلیون بهترین گوشی شیائومی کدام است؟ به Poco M۵s بیندیشید!

جزئیات سیستم دوربین این گوشی عبارتند از: لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ برای عکس‌های دقیق، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (با میدان دید ۱۱۸ درجه) برای ثبت صحنه‌های گسترده، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی از نمای نزدیک و حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی برای جلوه‌های پرتره. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز در جلو تعبیه شده است. پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio G۹۵ این گوشی را با رم ۴ یا ۶ و حافظه ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کرده‌اند.

سایر جزئیات کاربردی شیائومی Poco M5s

باتری قوی ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این محصول استفاده طولانی‌مدت از آن را تضمین می‌کند. شارژ سیمی ۳۳ وات نیز باتری را به سرعت پر می‌کند. این گوشی رویه شیشه‌ای از نوع گوریلا گلس ۳ و قاب و پشتی پلاستیکی دارد. همچنین رتبه IP53 دریافت کرده که در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است. به این امکانات باید بلندگوهای دوتایی برای ارتقای کیفیت صدا و پردازنده گرافیکی Mali-G76 MC4 را نیز بیفزایید. این دستگاه با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳۱ کار می‌کند.

سرانجام این‌که

چنانچه به انتخاب کردن دستگاهی اقتصادی می‌اندیشید، نقد و بررسی گوشی شیائومی تا ۱۰ میلیون می‌تواند کارساز باشد. عامل تعیین‌کننده چنین انتخابی در وهله نخست، ترجیحات و اولویت‌های کاربریتان هستند. در بین مدل‌های زیر ۱۰ میلیون تومان شیائومی می‌توانید محصولاتی را شناسایی کنید که از نظر معیارهایی نظیر دوربین، نمایشگر، باتری و پردازنده می‌توانند تجربه کاربری باکیفیتی را برایتان فراهم کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا