ایران

نحوه فعالسازی همراه بانک صادرات ایران برای ایفون

چند سالی است که در ایران بسیاری از افراد از گوشی های آیفون استفاده می کنند. اما این گوشی ها برای نصب اپلیکیشن ها همیشه مشکلاتی را به همراه دارند. حتی به اپ های داخلی نیز معمولا اجازه نصب بر روی این دستگاه ها داده نمی شود. برای رفع این مشکلات، راهکارهایی وجود دارد که به سادگی می توان برنامه مورد نیاز خود را بر روی گوشی های آیفون نصب کرد. بانک صادرات ایران با توجه به بررسی نیاز مشتریان خود دریافت که بسیاری از افرادی که از آیفون استفاده می کنند، به علت سخت گیری های کمپانی اپل با نصب همراه بانک صادرات ایران در آیفون مشکل دارند. از این رو در این بخش به طور کامل نحوه فعالسازی همراه بانک صادرات ایران برای آیفون را به شما خواهیم گفت تا به راحتی بتوانید این برنامه را روی گوشی خود نصب کنید.

آموزش نصب همراه بانک صادرات روی گوشی آیفون

در روش اول باید وارد اپ استورهای ایرانی شوید که مخصوص کاربران آیفون طراحی شده است. یکی از معروف ترین اپ استورهای مخصوص این کاربران سیب اپ است. در سیب اپ می توانید نرم افزار همراه بانک صادرات ایران را پیدا کنید و به طور مستقیم روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب آن، باید در هر مرحله اطلاعاتی که از شما خواسته شده است را وارد کنید تا همراه بانک صادرات روی گوشی شما فعال شود. فقط به خاطر داشته باشید که حتما نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران را روی گوشی خود نصب کنید چرا که در این صورت می توانید روی گوشی آیفون بدون هیچ مشکلی از این اپلیکیشن استفاده کنید.

در روش دوم نصب (نسخه تحت وب PWA) همراه بانک صادرات برای آیفون می توانید مستقیما از سایت بانک صادرات ایران اقدام به دریافت این اپلیکیشن کنید. اما به خاطر داشته باشید که به دلیل قوانین سخت گیرانه کمپانی اپل، نرم افزارهای بسیاری قابل نصب بر روی گوشی نیستند. مگر اینکه کاربر از طریق تنظیمات موبایل، فایلی که قصد نصب کردن آن را دارد، به عنوان منبعی قابل اعتماد معرفی کند. شما نیز می توانید از طریق تنظیمات اجازه نصب همراه بانک صادرات ایران را روی گوشی آیفون فعال کنید( با توجه به عدم وجود نسخه کلاینتی قابل نصب در وب سایت بانک پیشنهاد میشود این بخش حذف شود)

آموزش فعالسازی همراه بانک صادرات ایران در آیفون

این بخش برای افرادی است که پس از نصب اولیه همراه بانک صادرات ایران، نیاز به کمک برای ثبت نام یا ورود به همراه بانک دارند. پس از اتمام نصب وارد همراه بانک شوید. در صفحه اول دو گزینه وجود دارد. گزینه ورود و گزینه ثبت نام. در صورتی که قبلا در گوشی دیگری اقدام به ثبت نام همراه بانک صادرات ایران کرده اید، کافی است نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید از خدمات همراه بانک صادرات ایران استفاده کنید. اما اگر تا به حال ثبت نام نکرده اید، روی گزینه ثبت نام بزنید.

توجه کنید که باید حتما رمز دوم پویای شما فعال باشد. در کادر بالا شماره موبایلی که به نام شما ثبت است را وارد کنید. در کادر پایین کد ملی و شماره کارت را وارد کنید. روی دکمه دریافت رمز پویا بزنید و کد پیامک شده را وارد کادر کنید.

در مرحله بعد کدی به شماره تماس ثبت شده شما توسط بانک صادرات ایران ارسال می شود. اگر سیم کارت شما در تلفن همراه تان موجود باشد، کد تاییدیه به طور خودکار داخل کادر قرار می گیرد اما به طور کلی می توانید از بخش پیامک ها کد را وارد کادر کنید و به مرحله بعد منتقل شوید(فقط در گوشی iOS).

در مرحله آخر نیز شما باید نام کاربری و کلمه عبور را انتخاب کنید. بهتر است رمز عبور خود را ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و علائم نگارشی انتخاب کنید. ثبت نام شما پس از انجام این مرحله تکمیل می شود.

چرا باید همراه بانک صادرات ایران را نصب کنیم؟

پیشنهاد می کنیم تمام مشتریان این بانک همراه بانک صادرات ایران را نصب کنند چرا که این برنامه علاوه بر امنیت بالایی که دارد، خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. به طوری که دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بانک نخواهید داشت و تنها از طریق فشردن چند دکمه، امور بانکی شما انجام می شود.

از مهمترین مزایای نصب همراه بانک صادرات ایران، صرفه جویی در وقت و هزینه شماست. بانک صادرات ایران تمامی امور بانکی خود را با دسترسی ساده و آسان در اپلیکیشن همراه بانک خود در اختیار مشتریانش قرار داده است. شما می توانید با نصب همراه بانک صادرات ایران از خدماتی همچون انتقال وجه، کارت به کارت، استفاده از شعبه یاب، خرید شارژ، پرداخت قبوض و اقساط، خدمات چک و دریافت شماره شبا نیز استفاده کنید.

همراه بانک صادرات ایران در آیفون و اندروید چه فرقی با هم دارند؟

تمامی خدماتی که در همراه بانک صادرات ایران ارائه می شود در آیفون و اندروید مشابه یکدیگر است و تنها نحوه دریافت اپلیکیشن و نصب اپ روی گوشی در آن ها با هم متفاوت است.

لازم به ذکر است فایل راهنمای نصب کاربران سامانه همراه بانک به صورت تصویری و گام به گام در صفحه مربوط به دریافت نرم افزار در وب سایت بانک صادرات ایران موجود می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا