گوناگون

۴ راه کسب درامد دلاری تضمینی

چند سالی است که تفاوت قیمت دلار و ریال افراد زیادی را به دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری سوق داده است. شاید شما نیز بارها و بارها به کار‌های اینترنتی فکر کرده‌اید اما راه و روش آن را بلد نیستید. در این مقاله به چندین روش که بتوانید از طریق اینترنت درآمد دلاری کسب کنید اشاره خواهیم کرد. با تلماتو همراه باشید.

کسب درآمد دلاری با ترید کردن در صرافی‌های خارجی

ترید کردن یکی از بهترین راه‌های کسب درآمد دلاری است. تریدر‌ها می‌توانند در پلتفرم‌های خارجی فعالیت داشته باشند و آینده ارز‌های دیجیتال را تحلیل کنند. در صورتی که تحلیل شان درست باشد سود کسب خواهند کرد. از صرافی‌های معتبر خارجی می‌توان به کوکوین و بایننس اشاره کرد.

صرافی بایننس – Binance Exchange بزرگترین صرافی رمز ارز محبوب در جهان هست. که در سال ۲۰۱۷ آغاز به کار کرد و با ارائه امکانات و خدمات بهتر توانست در سریعترین زمان کاربران زیادی را جذب کند و با داشتن کارمزدهای پایین و امکاناتی همچون معاملات فیوچرز در نزد ایرانیان هم بسیار محبوب شد.

بایننس که جزو بزرگترین صرافی‌های رمز ارزی دنیا است در حال حاضر (آمار ۱۱ آبان ۱۴۰۲) حجم معاملاتی حدود ۱۲.۰۴۷، ۹۸۷.۷۰۴ دلار را به خود اختصاص داده است. این صرافی در بین صرافی‌های رمز ارزی رتبه ۱ را دارد و بهترین مکان برای افرادی است که می‌خواهند ارزهای دیجیتال متنوعی را معامله کنند. BNB که توکن بایننس است در حال حاضر از نظر کوین مارکت کپ جزو چهار رتبه برتر رمز ارز‌های جهان قرار دارد.

کوکوین یکی از مورد اعتمادترین صرافی‌ها است که دفتر مرکزی آن در سنگاپور قرار دارد. صرافی Kucoin رتبه ۵ را در بین صرافی‌های بین المللی داراست. این صرافی خدمات و قابلیت‌های متعددی از جمله امکان معاملات فیوچرز و اسپات صد‌ها کوین و توکن را با حجم مبادلات بالا و خرید عرضه اولیه کوکوین فراهم می‌کند.

وریفای بای بیت، کوکوین، بایننس و وریفای بینگ ایکس اجباری بوده و لازم است بلافاصله پس از افتتاح حساب کوکوین یا بایننس، در این صرافی‌ها احراز هویت کنید.

کسب درآمد از تدریس زبان انگلیسی در سایت‌های خارجی

آموزش زبان انگلیسی به صورت آنلاین می‌تواند پول خوبی برای معلمان زبان به ارمغان آورد. با تدریس آنلاین زبان انگلیسی شما نیازی نیست ساعات زیادی را خارج از منزل سپری کنید و هر کجا که حضور دارید می‌توانید زبان انگلیسی تدریس کرده و درآمد دلاری کسب کنید. تدریس آنلاین زبان کار عجیب و سختی نیست و شما فقط با داشتن یک لپ تاپ و اینترنت پر سرعت می‌توانید این کار را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید.

یکی از سایت‌های آموزش زبان انگلیسی نیتیو کمپ (native camp) است که شما می‌توانید با افتتاح حساب در نیتیو کمپ و گذراندن آزمون اولیه کارتان را شروع کنید. Native camp یک سایت ژاپنی آموزش زبان است که به صورت فریلنسری کار می‌کند و زبان آموزان را به مدرسان وصل می‌کند. به صورتی که در آن زبان آموزان و استادان می‌توانند به صورت آزاد همدیگر را پیدا کنند و در مورد زمان کلاس و هزینه‌ها به توافق برسند.

نیتیو کمپ به ازای هر ۲۵ دقیقه تدریس ۹ دلار و برای هر ۵۰ دقیقه ۱۸ دلار پرداخت می‌کند. در صورتی که در دو هفته اول استخدام در نیتیو کمپ ۱۰۰ کلاس موفق داشته باشید ۴۵ دلار مزایا به شما تعلق می‌گیرد. نکته قابل توجه در مورد حقوق نیتیوکمپ این است که به دروس رزرو شده حقوق بیشتری تعلق می‌گیرد. اگر معلم محبوبی باشید دانشجویان دروس شما را رزرو خواهند کرد و این روی افزایش درآمد شما تاثیر خواهد گذاشت.

اما این سایت خارجی نیز مانند سایر سایت‌های خارجی ایران را تحریم کرده است اما تلماتو با روشی نوین توانسته است مشکل وریفای سایت‌های خارجی مانند اکانت نیتیوکمپ را حل کند. اگر قصد تدریس زبان در سایت نیتیو کمپ را دارید با پشتیبانی تلماتو تماس بگیرید.

کسب درآمد دلاری با کار کردن در سایت‌های فریلنسری

اگر مهارت خاصی دارید و می‌خواهید از طریق آن درآمد کسب کنید سایت‌های فریلنسری مناسب شما است. آپورک یکی از سایت‌های تخصصی فریلنسری است که برای فعالیت در آن حتما باید روزمه داشته باشید و مهارت و تخصص را در زمینه کاری تان عرضه کنید. این سایت شرایطی را فراهم کرده است که افراد به صورت دورکاری تخصص خود را به اشتراک بگذارند. در واقع ماموریت این سایت وصل کردن متخصصان به کارفرماست. کاربران با اکانت آپورک هر چقدر که بخواهند می‌توانند پروژه بگیرند و درآمد کسب کنند.

سایت آپورک در ۱۲ دسته فعالیت دارد که هر کدام از این دسته‌ها به بخش‌های کوچکتر تجزیه می‌شوند. بخش‌های اصلی به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • Web, Mobile & Software Dev توسعه وب، موبایل و نرم افزار
  • Translation ترجمه
  • Design & Creative طراحی و خلاقیت
  • Legal کار حقوقی
  • Writing نویسندگی
  • Accounting & Consulting حسابداری و مشاوره
  • Sales & Marketing فروش و بازاریابی
  • IT & Networking شبکه و آی تی
  • Admin Support پشتیبانی مدیر
  • Engineering & Architecture مهندسی و معماری
  • Customer Service خدمات مشتری
  • Data Science & Analytics علوم داده و تجزیه و تحلیل

میزان حقوق در آپورک بستگی به خودتان دارد و از ۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود. بسته به این که چه مهارتی دارید و چند پروژه در ماه می‌گیرید درآمد شما متغیر خواهد بود. به صورتی که حتی ممکن است درآمد تان در ماه از ۳۰۰۰ دلار هم بیشتر باشد.

خرید و فروش اکانت بازی و کوین‌های بازی و کسب درآمد دلاری از این راه

یکی از راه‌های متفاوت برای کسب درآمد دلاری خرید و فروش اکانت‌های بازی است. شاید برای شما هم عجیب باشد ولی کاملا واقعی است. با توجه به این که امروزه دائما بازی‌های جدیدی وارد بازار می‌شود و شرکت‌های مختلفی هم وجود دارند که بین گیمر‌ها ارتباط برقرار می‌کنند، یکی از سایت‌هایی که کاملا تخصصی این کار را انجام می‌دهد وب سایت G2G است.  این وب سایت پل ارتباطی بین گیمر‌ها است و بستر امنی را فراهم میکند که گیمر‌ها به خرید و فروش اکانت بازی‌های آنلاین، آیتم‌های بازی و هر چیزی که در ارتباط با بازی باشد بپردازند و درآمد ارزی کسب کنند.

علاوه بر این‌ها، می‌توانید راهنمای بازی، کارت‌های هدیه، و تقریباً هر چیزی را که می‌توان در دنیای بازی به‌کار برد، بیابید و به خرید و فروش آن بپردازید به دلیل این که این وب سایت بازی‌های زیادی را پشتیبانی می‌کند. و گیمرهای زیادی مخاطب سایت G2G هستند این سایت حتی آیتم‌های کمیابی که در سایت‌های مشابه هم پیدا نمیشود را دارد.

محدودیتی برای شروع کار در سایت G2G وجود ندارد و تمامی گیمر‌ها با هر سنی می‌توانند با افتتاح یک حساب وریفای شده G2G از خدمات سایت بهرمند شوند. اما همانطور که می‌دانید این سایت برای کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهد. اما تلماتو می‌تواند مشکل وریفای اکانت G2G را به ارائه اکانت وریفای شده حل کند. فقط کافیست با تیم تلماتو تماس بگیرید.

در این مقاله به ۴ زمینه مختلف کسب درامد دلاری اشاره شد. برای مشاهده راه‌های مختلف کسب درامد دلاری مثل هوش مصنوعی، پی پال و… می‌توانید به سایت تلماتو مراجعه کنید و از مشاروه رایگان این تیم بهره ببرید. منتظر حضور شما هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا